Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
κερδίστε 6,27 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
003.1887 |
Βάρος : |
0.606 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
24χ17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
282 |
Barcode : |
9789604022069 |
|
ISBN : |
960-402-206-7 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2007 |
Περιγραφή
Η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών απασχόλησε και απασχολεί την ελληνική κοινωνία, ιδιαίτερα από την καθιέρωση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Το περιεχόμενο της εκπαίδευσης και διαρκούς επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών αποτελεί κάθε φορά αντικείμενο προβληματισμού όσων έχουν την ευθύνη για το εν λόγω έργο. Οι προσπάθειες για την απάντηση στον προβληματισμό αυτό δεν μπορεί παρά να εστιάζονται στο περιεχόμενο κάθε γνωστικού αντικειμένου αλλά και στην ιδιαίτερη διδακτική του.Το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας έχει ως στόχο να συμβάλει στην κατανόηση των βασικότερων μαθηματικών εννοιών που διδάσκονται στο δημοτικό σχολείο και αποτελούν τη βάση του γνωστικού αυτού αντικειμένου. Απευθύνεται κυρίως σε μελλοντικούς και εν ενεργεία εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η επιλογή και ο τρόπος παρουσίασης των περιεχομένου του βασίστηκαν κυρίως στην επαφή μας με εν ενεργεία και μελλοντικούς εκπαιδευτικούς μέσα από πανεπιστημιακά προγράμματα σπουδών και προγράμματα επιμόρφωσης. Κοιτάζοντας ο αναγνώστης διεξοδικά τα Κεφάλαια του βιβλίου, ενδεχομένως να μην αναγνωρίσει σε αυτά τον συνηθισμένο, φορμαλιστικό τρόπο παρουσίασης του μαθηματικού περιεχόμενου. Αυτό ήταν συνειδητή επιλογή μας, μιας και πιστεύουμε ότι η γλώσσα και ο τρόπος παρουσίασης κάθε περιεχομένου σχετίζονται άμεσα με την κατανόηση του ίδιου τού περιεχομένου αλλά και με τη διαμόρφωση στάσεων απέναντι στο γνωστικό αντικείμενο - στα μαθηματικά εν προκειμένω.