Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΒΙΝΤΕΟΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
34,83
€
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
012.5619 |
Βάρος : |
0.703 kg |
|
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
24χ17 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
368 |
|
Barcode : |
9789604612550 |
ISBN : |
978-960-461-255-0 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
2009 |
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια συνολική επισκόπηση της βιομηχανίας των βιντεοπαιχνιδιών.Χάρη στον κατανοητό και απλό τρόπο προσέγγισης των θεμάτων, είναι κατάλληλο για φοιτητές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης όλων των κατευθύνσεων και σχολών, για γονείς και εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να γνωρίσουν αυτή τη σύγχρονη ασχολία των παιδιών και των ενηλίκων, καθώς και για ανεξάρτητους δημιουργούς βιντεοπαιχνιδιών που θέλουν να κατανοήσουν τις δομές και τη λειτουργία της βιομηχανίας και τις μεθόδους ανάπτυξης παιχνιδιών.
Μάλιστα, στη συνοδευτική ιστοσελίδα του βιβλίου διατίθενται διαφάνειες διαλέξεων, με τη χρήση των οποίων το βιβλίο μπορεί να μετατραπεί σε ιδανικό εγχειρίδιο για τη διδασκαλία θεμάτων που αφορούν τα βιντεοπαιχνίδια.
Περιεχόμενα του βιβλίου:
- Μια σύντομη αναδρομή στην ιστορία των ηλεκτρονικών παιχνιδιών
- Πλατφόρμες και είδη παιχνιδιών
- Ανάπτυξη, έκδοση και πώληση παιχνιδιών
- Το προφίλ του παίκτη βιντεοπαιχνιδιών
- Διαδίκτυο και βιντεοπαιχνίδια
- Εναλλακτικές εφαρμογές βιντεοπαιχνιδιών
- Κοινωνικά και ηθικά θέματα των βιντεοπαιχνιδιών
- Αρχές σχεδιασμού βιντεοπαιχνιδιών και σχεδιασμός παιχνιδιών για όλους
- Τα στάδια ανάπτυξης ενός βιντεοπαιχνιδιού
- Η πλατφόρμα ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιού
- Η αρχιτεκτονική ενός βιντεοπαιχνιδιού
- Η ομάδα ανάπτυξης ενός βιντεοπαιχνιδιού
- Τεχνολογία λογισμικού και εργαλεία ανάπτυξης λογισμικού
- Ανάπτυξη και διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου
- Το μέλλον της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών.