Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
κερδίστε 1,39 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
011.2808 |
Συγγραφέας : |
||
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
22χ15 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
221 |
|
Barcode : |
9789605124267 |
ISBN : |
960-512-426-2 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
2004 |
Περιγραφή
Στο σημερινό κόσμο των παγκόσμιων, διαρκώς μεταβαλλόμενων αγορών, η ικανότητα προσαρμογής στις νέες τεχνολογικές εξελίξεις και η σταθερή εστίαση στον πελάτη κάθε στιγμή, είναι καίριας σημασίας.Το βιβλίο αυτό, δείχνει σε εσάς, στους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να δημιουργήσετε μία υγειή, οικονομικά ισχυρή επιχείρηση, η οποία να μπορεί να αντέξει ακόμα και στις πιο σκληρές συνθήκες της αγοράς.
Περιέχει ιδέες και συμβουλές και σας δείχνει το χρόνο να οργανώσετε τη στρατηγική σας για την αγορά, η οποία θα σας οδηγήσει σε μία ανθεκτική ανάπτυξη τόσο για το σημερινό όσο και για τον αυριανό επιχειρηματικό κόσμο.
Η "Βιωσιμότητα μικρομεσαίων επιχειρήσεων" εστιάζει στην:
- αναγνώριση, προσέγγιση και διαχείριση των κινδύνων
- καλλιέργεια διαδικασιών που επιτρέπουν στην επιχείρηση να είναι αυτοσυντήρητη
- προστασία των αποτελεσμάτων μέσω της διαχείρισης ξαφνικών αλλαγών
- δημιουργία ενός ανταγωνιστικού πλαισίου
- δημιουργία μιας υγειούς, οικονομικά ισχυρής επιχείρησης, βιώσιμη στις όποιες συνθήκες της αγοράς