Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΓΑΛΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ 15ΟΣ-19ΟΣ ΑΙΩΝΑΣ: ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ
κερδίστε 0,50 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
069.1340 |
Βάρος : |
0.395 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
21x28 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
96 |
Barcode : |
9789600408232 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
1994 |
Περιγραφή
Αυτό το βιβλίο ασχολείται με τη γαλλική ζωγραφική από την εποχή του Μεσαίωνα μέχρι τα τέλη του 19ου αιώνα. Είκοσι ένας ζωγράφοι και αντίστοιχα έργα τους, χαρακτηριστικά δείγματα της γραφής των δημιουργών τους, του καλλιτεχνικού ρεύματος και της εποχής την οποία αυτοί έζησαν.Εστιάζω το ενδιαφέρον μου στα έργα εκείνα που επέλεξε η Ένωση Καθηγητών Καλλιτεχνικών Μαθημάτων. Τα έργα αυτά περιέχονται στο αρχείο διαφανειών που δημιούργησαν και που παραδίδονται από την Ένωση σε κάθε εκπαιδευτικό Τέχνης στα Γυμνάσια-Λύκεια του Δημοσίου. Ενδεχομένως αυτό το βιβλίο να έχει κάποια χρησιμότητα και στα σχολεία.
Μετά από μια σύντομη περιγραφή του έργου, θέτω στους νεαρούς αναγνώστες πλήθος από ερωτήματα που κεντρίζουν την παρατηρητικότητά τους και τους παρακινούν να ψάξουν, να ερευνήσουν, να προβληματιστούν και να εξωτερικεύσουν την απήχηση που είχε η επαφή τους με το έργο.
Η αναφορά στις συνθήκες και στα γενικότερα ιστορικοκοινωνικά πλαίσια μέσα στα οποία δημιουργήθηκαν τα συγκεκριμένα έργα, καθώς και οι πληροφορίες για τη ζωή των δημιουργών, είναι στοιχεία που βοηθούν στην κατανόηση του θέματος και οδηγούν στη μάθηση. Ο χρονολογικός πίνακας, τέλος, συνθέτει μια συστηματική και οργανωμένη γνώση που επιτρέπει τους συσχετισμούς με πιθανόν ήδη γνωστά θέματα.