Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ, ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑΦΕΤΗΣΗΣ
κερδίστε 1,10 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
003.3185 |
Βάρος : |
0.27 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
14x21 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
160 |
Barcode : |
9786185156862 |
|
ISBN : |
978-618-5156-86-2 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2021 |
Περιγραφή
Η παρούσα συγγραφική προσπάθεια υποστηρίζει τη θεώρηση ότι ο πυρήνας της εκπαιδευτικής πολιτικής είναι ένας οντολογικός αγώνας για την υποκειμενικότητα, που σημαίνει ένας αγώνας για τις κατανοήσεις του εαυτού μας, των σχέσεων μας με τους άλλους και με τα κοινωνικά, πολιτικά και οικολογικά πλαίσια, μέσα στα οποία βρισκόμαστε.Το έργο συμπορεύεται με τους εκπαιδευτικούς που πιστεύουν στη μεγάλη πρόκληση να διευκολύνουν την εκδήλωση της ίσης πνευματικής δύναμης των μαθητών τους, κατά τη διαδικασία της διδασκαλίας στην αίθουσα· να αντιστέκονται και να μη δίνουν στους μαθητές τους το μέτρο της υποτιθέμενης ανικανότητάς τους, δείχνοντάς τους έναν μοναδικό τρόπο, αυτόν που ανταποκρίνεται στις εξηγήσεις που τους διατυπώνουν. Με τους εκπαιδευτικούς που μπορούν να διδάσκουν τους μαθητές τους προσβλέποντας στη χειραφέτηση κι όχι στην αποβλάκωσή τους. Η θεώρηση του Ranciere μπορεί να μας βοηθήσει να προχωρήσουμε πέρα από την εκπαίδευση, πέρα από την κριτική των χειραφετητικών έργων και τη στασιμότητα της αριστεράς, προς ένα είδος αναζωογόνησης της λαϊκής σκέψης - του απεριόριστου δυναμικού όλων των ατόμων και της ικανότητάς τους να μάθουν και να δημιουργούν.