Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΓΛΩΣΣΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
κερδίστε 6,15 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
006.4086 |
Βάρος : |
0.399 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
14x21 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
310 |
Barcode : |
9789601606330 |
|
ISBN : |
960-16-0633-5 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2003 |
Περιγραφή
Στην πραγματικότητα, ένα επικοινωνιακό γεγονός μπορεί να εμπλέκει και τη γλώσσα ή και όχι· ακολουθεί νόρμες, υπακούει σε κανόνες που διέπουν στάσεις, πράξεις, ενέργειες και διαδικασίες, συμπλέκει, δηλαδή, τη λειτουργία διαφόρων κωδίκων και σημείων και αντανακλά ένα πολύπλοκο σύνολο συμβολικών συστημάτων που μοιράζονται τα μέλη μιας ομάδας ή μιας κοινότητας. Για να επιτευχθεί η επικοινωνία, προαπαιτείται η εκατέρωθεν κατάκτηση αυτών των κανόνων, που επιτρέπουν την από κοινού δημιουργία της σημασίας.Ειδικά στην περίπτωση της επικοινωνίας στα περιβάλλοντα των νέων τεχνολογιών, αυτοί οι κανόνες δεν ταυτίζονται με τους κοινωνικούς κανόνες των ανθρώπινων γλωσσικών και μη συναλλαγών, αλλά ιδιάζουν στο εκάστοτε μέσο που χρησιμοποιείται. 'Αλλωστε και η ίδια η γλώσσα φαίνεται να αποκτά καινοφανή χαρακτηριστικά, άγνωστα ως τώρα.
Αντιλαμβάνεται λοιπόν κανείς ότι το περιεχόμενο ενός προγράμματος γλωσσικής εκπαίδευσης δεν αποσκοπεί στην απόκτηση γλωσσικών και μόνο γνώσεων, αλλά σε κάτι πολύ πιο σύνθετο, που αποτελεί αυτό που θα μπορούσε κανείς να ονομάσει "ένταξη στην τοπική κουλτούρα", δηλαδή στην ανάπτυξη της ικανότητας επικοινωνίας στο συγκεκριμένο περιβάλλον.