Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ, ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΝΕΥΡΟΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
κερδίστε 4,30 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
002.5832 |
Βάρος : |
1.05 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
640 |
Barcode : |
9789606120824 |
|
ISBN : |
978-960-612-082-4 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2018 |
Περιγραφή
σειρά "Σύγχρονες Ψυχολογικές Θεωρίες" πραγματεύεται τις ψυχολογικές θεωρίες μάθησης και τις εφαρμογές τους στην εκπαιδευτική πράξη.Αποτελείται από τέσσερις τόμους:
- Τόμος Α' Συμπεριφοριστικές θεωρίες
- Τόμος Β' Κοινωνικογνωστικές θεωρίες
- Τόμος Γ' Γνωστικές θεωρίες
- Τόμος Δ' Γνωστική Ψυχολογία - Γνωστική Νευροεπιστήμη. Το Μοντέλο Επεξεργασίας Πληροφοριών.
Στο Δ' τόμο γίνεται διεξοδική αναφορά στο Μοντέλο Επεξεργασίας των Πληροφοριών, το οποίο αποτέλεσε το κυρίαρχο θεωρητικό ερευνητικό παράδειγμα της Γνωστικής Ψυχολογίας ύστερα από την επίδραση κατά κύριο λόγο των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και των σύγχρονων νευροβιολογικών ερευνών της Γνωστικής Νευροεπιστήμης.
Ο τόμος αυτός περιλαμβάνει 14 κεφάλαια. Στα πρώτα επτά κεφάλαια γίνεται γενική θεωρητική αναφορά στην εξέλιξη του Μοντέλου, στα σύγχρονα δεδομένα της Γνωστικής Επιστήμης, στα κλασικά και σύγχρονα μνημονικά συστήματα και σ' ένα αντιπροσωπευτικό Τριμερές Μοντέλο Επεξεργασίας των Πληροφοριών, σύμφωνα με το οποίο το άτομο προσλαμβάνει κωδικοποιεί, συγκρίνει και χρησιμοποιεί τη γνώση.
Στα υπόλοιπα επτά κεφάλαια παρατίθενται οι γενικές εφαρμογές στην εκπαιδευτικο-διδακτική πράξη. Συγκεκριμένα γίνεται αναφορά στις στρατηγικές και τεχνικές μάθησης, στις στρατηγικές συστηματικής μελέτης, στις μεταγνωστικές ικανότητες, στην επίλυση προβλημάτων και στην κριτική σκέψη. Στο τέλος επιχειρείται μια γενική αξιολόγηση του Μοντέλου Επεξεργασίας των Πληροφοριών, ιδιαίτερα στο
Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|