Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ '40 ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
κερδίστε 1,06 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
000.6035 |
Βάρος : |
0.165 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
14x24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
92 |
Barcode : |
9789605791018 |
|
ISBN : |
978-960-5791-01-8 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2019 |
Περιγραφή
Πρόσφατες επιστημονικές έρευνες ανέδειξαν το έλλειμμα ιστορικής πληροφόρησης μεγάλων τμημάτων της νεολαίας για τα γεγονότα της δεκαετίας του 1940.Με αφορμή τα πορίσματα των συγκεκριμένων ερευνών, εξετάζεται στο παρόν βιβλίο η πορεία των μεταρρυθμίσεων στο πεδίο της σχολικής ιστορίας στα χρόνια της μεταπολίτευσης και οι ατελέσφορες προσπάθειες για τον εκσυγχρονισμό του γνωστικού και αξιακού περιεχομένου της ιστορικής εκπαίδευσης τα τελευταία σαράντα χρόνια.
Ο συγγραφέας, παρουσιάζει ερευνητικές στρατηγικές, διδακτικές προτάσεις-σενάρια και κατάλληλα επιλεγμένο και αρθρωμένο ιστορικό υλικό (πρωτογενείς και δευτερογενείς ιστορικές πηγές, μαρτυρίες, αποσπάσματα λογοτεχνικών έργων). Προσανατολίζει εκπαιδευτικούς και μαθητές τόσο στη Δευτεροβάθμια όσο και στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση σε μια μαθησιακή πρακτική που αποσκοπεί στην πολυπρισματική ιστορική γνώση για τον Εμφύλιο Πόλεμο στην Ελλάδα (1946-1949) και στη συλλογική αυτογνωσία.
Οι προτάσεις του, παρότι έχουν ως σημείο εκκίνησης τον τρόπο που παρουσιάζεται ο Εμφύλιος Πόλεμος στα σχολικά βιβλία της ΣΤ Δημοτικού, της Γ Γυμνασίου και της Γ Λυκείου Γενικής Παιδείας, δεν είναι δέσμιες του κανονιστικού σχολικού πλαισίου, αλλά εξακτινώνονται στο πολύπτυχο της Δημόσιας Ιστορίας.
Για τον συγγραφέα, η αναμέτρηση με το «σκοτεινό παρελθόν» δεν καλλιεργεί μόνο την ιστορική σκέψη, δεν συγκροτεί μόνο ένα σημαντικό μορφωτικό κεφάλαιο, μια δέσμη σημαντικών δεξιοτήτων, αλλά έχει εκ των πραγμάτων πολιτικό περιεχόμενο και ηθικό νόημα. Καθιστά τον μελλοντικό πολίτη λειτουργό της δημοκρατικής κοινωνίας.