close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΣΤΟΥΣ ΓΛΩΣΣΙΚΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ




21,90 € 9,90 €
κερδίστε 12,00 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
006.4293
Βάρος :
0.759 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
17x24
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
396
Barcode :
9789608325470
ISBN :
960-8325-47-1
Ετος κυκλοφορίας :
2003

Περιγραφή

ΜΕΛΕΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΝΗΚΟΩΝ

Το περιεχόμενο του βιβλίου αυτού συναρμόζεται από τέσσερα αυτοτελή μέρη. Σο πρώτο μέρος, την εισαγωγή, αναπτύσσονται διεξοδικά μερικοί προβληματισμοί γύρω από την διεπιστημονική μελέτη της κινηματικής γλώσσας εν γένει, καθώς επίσης και ορισμένες κρίσιμες προσωπικές διαπιστώσεις από την συνεχή ενασχόληση του συγγραφέα στην εκπαίδευση των ανηκόων εδώ και δεκαπέντε χρόνια. Στην εισαγωγή επιχειρείται επιπλέον με μία εκτενή ετυμολογική και σημασιολογική ανάλυση να τεκμηριωθεί η επιλογή τριών αποφασιστικών όρων: κινηματική γλώσσα, ανηκοΐα και ρυθμός. Αυτοί οι όροι προτείνονται ως δόκιμοι επιστημονικοί όροι και οπωσδήποτε καταλληλότεροι των όρων νοηματική γλώσσα, κωφότητα και δομή, αντίστοιχα, τους οποίους αντικαθιστούν σε όλα τα μελετήματα του βιβλίου αυτού.
Στο δεύτερο μέρος με τίτλο "Κινηματική γλώσσα" περιλαμβάνονται μελετήματα γύρω από την κινηματική γλώσσα ως αυτοτελές είδος εκδηλώσεως του ανθρωπίνου γλωσσικού φαινομένου. Αντίθετα από την συνήθη -περιοριστική πολλές φορές- πρακτική, σύμφωνα με την οποία η κινηματική γλώσσα εξετάζεται, μελετάται, ερευνάται και ερμηνεύεται επιστημονικά και σε άρρηκτη συνάφεια προς την κοινότητα ανηκόων, στα μελετήματα του δεύτερου μέρους του βιβλίου αυτού η κινηματική γλώσσα παρουσιάζεται πλήρως αποδεσμευμένη από το κοινωνικό της περικείμενο και εκλαμβάνει έναν χαρακτήρα αυστηρά θεωρητικού γλωσσολογικού αντικειμένου μελέτης.
Στο τρίτο μέρος με τίτλο "Εκπαίδευση των ανηκόων" περιλαμβάνονται μελετήματα γώρω από την εκπαίδευση των ανηκόων κυρίως μέσα από την προοπτική της φιλοσοφικής παιδαγωγικής. Η εκπαίδευση των ανηκόων ως ιδιαίτερο πεδίο εφαρμογής της παιδαγωγικής του ανθρώπου παρουσιάζεται όχι ως αυτοτελής ειδική αγωγή ανηκόων, αλλά ως σύγκλιση ψυχολογικών, ανθρωπολογικών και κοινωνιολογικών συμπερασμάτων και εφαρμογών που διηθούνται και μεταπλάθονται μέσα από την γλωσσολογική προοπτική της κινηματικής γλώσσας.
Στο τέταρτο μέρος με τίτλο "Γνωσιολογική σύνθεση" περιλαμβάνεται ένα μόνο μελέτημα, στο οποίο αναπτύσσεται μία αυτοσυνεπής.