Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΚΡΙΣΗΣ:ΟΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ Α.ΣΑΜΑΡΑΣ,Α.ΤΣΙΠΡΑΣ, Κ.ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
κερδίστε 1,75 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
102.0334 |
Βάρος : |
0.595 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
260 |
Barcode : |
9786182043240 |
|
ISBN : |
978-618-204-324-0 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2023 |
Περιγραφή
Το βιβλίο εξετάζει τη διαρκή εκλογική εκστρατεία (permanent campaign) στην Ελλάδα από το 2012 έωε τους πρώτους μήνες του 2022. Αναλύει τις επικοινωνιακές στρατηγικές των πρωθυπουργών Αντώνη Σαμαρά, Αλέξη Τσίπρα και Κυριάκου Μητσοτάκη σε συνθήκες διαρκούς κρίσης [permacrisis) - οικονομικής, μεταναστευτικής, πανδημικής, κλιματικής καθώς κι εξωτερικής πολιτικής. Για πρώτη φορά, αξιολογεί την εφαρμογή της διαρκούς εκστρατείας αξιοποιώντας το μεθοδολογικό πλαίσιο των Lilleker και Joathan (2020) που οργανώνει τους δείκτες μέτρησής της σε τρεις κατηγορίες, λαμβάνοντας υπόψη τις μεταβολές που έχουν επιφέρει το διαδίκτυο και τα social media: ανάπτυξη ικανοτήτων και στρατηγική (capacity building and strategy), χορηγούμενα και ιδιόκτητα μέσα (paid and owned media) και "κερδισμένα" μέσα ενημέρωσης (earned media). Η μελέτη βασίζεται σε εμπειρικά στοιχεία που αντλήθηκαν από συνεντεύξεις με στελέχη των τριών πρωθυπουργικών επιτελείων καθώς και ανάλυση των αναρτήσεων των τριών πρωθυπουργών στους προσωπικούς τους λογαριασμούς στο Facebook."Ο Πάνος Κολιαστάσης εξετάζει τη διαρκή εκστρατεία μέσα στο πολύ ενδιαφέρον και πολύπλοκο πλαίσιο της Ελλάδας από το 2012 έως τους πρώτους μήνες του 2022. Κατά τη δεκαετία αυτή, η χώρα έχει βιώσει, εντονότερα από άλλες, συνθήκες διαρκούς κρίσης [...]. Υπό αυτή την έννοια, η μελέτη αποτελεί μια ενδιαφέρουσα συνεισφορά στην κατανόηση των πρακτικών της διαρκούς καμπάνιας σε μια εποχή όπου ενσωματώνεται όλο και περισσότερο στην πολιτική επικοινωνία". (Darren Lilleker, καθηγητής Πολιτικής Επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο Bournemouth & διευθυντής της σειράς Political Campaigning & Communication του Palgrave/Macmillan)
"Το βιβλίο του Πάνου Κολιαστάση αποτελεί σημαντική συμβολή στη μελέτη των μέσων και των δεξιοτήτων της πολιτικής καμπάνιας που είναι απαραίτητες κατά την άσκηση της πρωθυπουργίας. Η ανάλυση είναι πολύ συνεκτική και συστηματική και αναδεικνύει πολλά κρίσιμα σημεία που καθίστανται σημαντικά για τη βιβλιογραφία πέρα από την περίπτωση της ελληνικής πολιτικής". (Μάνος Παπάζογλου, επίκουρος καθηγητής Πολιτικών Συστημάτων, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου)
"Ένα πολύ ενδιαφέρον και απαραίτητο βιβλίο που διερευνά τις θεωρίες και τις εφαρμογές της διαρκούς εκλογικής εκστρατείας. Προσφέρει μια οξυδερκή εξέταση του τρόπου με τον οποίο χρησιμοποιήθηκε από τρεις Έλληνες πρωθυπουργούς κατά την τελευταία δεκαετία. Ως εκ τούτου συνεισφέρει στη γνώση για το φαινόμενο πέρα από τις ευρέως εξεταζόμενες περιπτώσεις των ΗΠΑ και των χωρών της βόρειας Ευρώπης". (Αναστασία Βενέτη, αναπληρώτρια καθηγήτρια Marketing Communications, Πανεπιστήμιο Bournemouth)