Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
κερδίστε 1,49 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
003.2121 |
Συγγραφέας : |
||
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
29χ21 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
160 |
|
Barcode : |
9789608365742 |
ISBN : |
960-8365-74-0 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
2006 |
Περιγραφή
Το βιβλίο του Νίκου Σαλτερή αναφέρεται στις αλλαγές που σημειώθηκαν τις τελευταίες δεκαετίες στις αντιλήψεις για την επιμόρφωση των επαγγελματιών υψηλής πανεπιστημιακής εκπαίδευσης και, κατ' επέκταση, των εκπαιδευτικών στο διεθνές και ελληνικό περιβάλλον.Παρουσιάζει τη μετάβαση από το μοντέλο της Ενδοϋπηρεσιακής Επιμόρφωσης σ' αυτό της Επαγγελματικής Ανάπτυξης, τους ελληνικούς επιμορφωτικούς θεσμούς, σχολιάζοντας την επίδραση που ασκεί η νεοφιλελεύθερη ιδεολογία στο συγκεκριμένο χώρο.
Τέλος, ως διέξοδο, προτείνει θεωρητικές και πρακτικές επεξεργασίας που συμβάλλουν στη δημιουργία αναστοχαστικών επαγγελματιών εκπαιδευτικών, που σκέφτονται σε βάθος και πολυεδρικά το καθημερινό τους έργο, επιθυμώντας να το προάγουν διαρκώς.
Στ' όλο έργο αποτυπώνεται η φωνή του μάχιμου εκπαιδευτικού που αναζητά νέες μορφές επιμόρφωσης και, διαμέσου αυτών, απάντηση στα σύνθετα προβλήματα που θέτει η σχολική καθημερινότητα και τέλος επιχειρείται να νοηματοδοτηθεί με συγκεκριμένα προοδευτικά περιεχόμενα το ιδανικό της Διά Βίου Εκπαίδευσης.