Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ
κερδίστε 0,75 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
011.1381 |
Συγγραφέας : |
||
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
21Χ14 |
||
Σελίδες : |
224 |
Barcode : |
9789607151438 |
|
ISBN : |
9607151437 |
Ετος κυκλοφορίας : |
1996 |
Περιγραφή
(. . .) Αν η διαφήμιση οροθετεί μιαν ιδιότυπη συμβολική σχέση με το χώρο, κατασκευάζοντάς τον κυριολεκτικά και μεταφορικά, υπάρχει άραγε τρόπος να ζήσουμε το χώρο και να του αποδώσουμε νόημα αναιρώντας τους καταναγκασμούς της διαφημιστικής οπτικής; Ίσως ναι, αν ξαναβρούμε στην αλληγορική σχέση με το χώρο τη δύναμη που έχει ο χρόνος, σαν πεδίο εκδίπλωσης της κοινωνικής πράξης, να εφοδιάζει το χώρο με κοινωνικό νόημα ανοιχτό στην ένταση της ιστορίας. Και μια τέτοια προοπτική ίσως να συμβάλει στη δικαίωση ενός στοχασμού, μιας μυθιστορίας και μιας πρακτικής της κοινωνικής αλλαγής.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|