Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
κερδίστε 1,59 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
003.3368 |
Βάρος : |
0.29 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
160 |
Barcode : |
9789606357398 |
|
ISBN : |
978-960-635-739-8 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2024 |
Περιγραφή
Στο παρόν βιβλίο πραγματοποιείται η πρώτη προσέγγιση του βέλτιστου θεωρητικού σχήματος που περιγράφει τις πρώιμες μαθηματικές δεξιότητες των μικρών παιδιών με νοητική αναπηρία. Δίνει έμφαση στη σκιαγράφηση των δυνατοτήτων και των αδυναμιών τους ως προς την κατάκτηση των εν λόγω δεξιοτήτων.Στο πρώτο μέρος, το οποίο εστιάζεται στο θεωρητικό πλαίσιο, επιχειρείται η κριτική εξέταση της νοητικής αναπηρίας και παρουσιάζεται το βέλτιστο θεωρητικό σχήμα που περιγράφει τις μαθηματικές δεξιότητες των μικρών παιδιών με νοητική αναπηρία. Στη συνέχεια εξετάζονται οι γνωστικές λειτουργίες, όπως προσδιορίζονται μέσω της μαθησιακής επάρκειας των παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας με νοητική αναπηρία, καθώς και οι πρώιμες μαθηματικές δεξιότητες υπό το πρίσμα των ατομικών διαφορών ως προς τον ρυθμό ανάπτυξης των πρώιμων μαθηματικών δεξιοτήτων των παιδιών αυτών. Ακολουθεί η παρουσίαση των πρώιμων μαθηματικών δεξιοτήτων υπό τη θεώρηση της αναπτυξιακής προσέγγισης της νοητικής αναπηρίας.
Το δεύτερο μέρος του βιβλίου είναι επικεντρωμένο στο πρακτικό πλαίσιο της κατάλληλης εφαρμογής των αποδεδειγμένα αποτελεσματικών διδακτικών μεθόδων για τα μαθηματικά σε παιδιά με νοητική αναπηρία.
Το βιβλίο αποτελεί ένα ιδιαίτερα χρήσιμο και χρηστικό εγχειρίδιο για προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, ερευνητές, επαγγελματίες αλλά και γονείς παιδιών με νοητική αναπηρία.