Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
κερδίστε 1,70 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
003.2993 |
Βάρος : |
0.603 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x25 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
330 |
Barcode : |
9789606120886 |
|
ISBN : |
978-960-612-088-8 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2017 |
Περιγραφή
Την τελευταία εικοσαετία η γλωσσική διδασκαλία έχει και στη χώρα μας επαναπροσδιορίσει τους στόχους της σε μια προσπάθεια συγχρονισμού με τις τεράστιες κοινωνικές αλλαγές και, συνακόλουθα, με τις αλλαγές στα είδη των γραπτών, προφορικών και ψηφιακών κειμένων. Στις ισχύουσες προσεγγίσεις, ιδίως από το 2011 και μετά, παρατηρείται μια σαφής μετακίνηση από την πρόταση στο κείμενο, με εστίαση στον τρόπο με τον οποίο αυτό λειτουργεί μέσα σε συγκεκριμένα κοινωνικοπολιτισμικά περιβάλλοντα. Παράλληλα, δίνεται έμφαση στη συνεργατική μάθηση και σε βιωματικές / διερευνητικές μεθόδους διδασκαλίας.Σε αυτό το πλαίσιο ο τόμος φιλοξενεί κείμενα πρωτότυπων και δημιουργικών προτάσεων διδασκαλίας για όλες τις τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου. Οι προτάσεις αυτές αποβλέπουν στην ενίσχυση της δημιουργικότητας των μαθητών μέσα από την επαφή τους με ποικίλες συγγραφικές πρακτικές.
Προηγείται ένα Θεωρητικό Μέρος, όπου αναλύεται πληθώρα σύγχρονων μεθόδων και τεχνικών διδασκαλίας στις οποίες βασίζονται οι διδακτικές προτάσεις που περιέχει ο τόμος. Αρκετές από αυτές αξιοποιούν τις Νέες Τεχνολογίες, χωρίς όμως να προϋποθέτουν ιδιαίτερη εξοικείωση του φιλολόγου με αυτές. Οι προσεγγίσεις έχουν υποστηρικτικό χαρακτήρα στη διδασκαλία, δεν μπορούν, ωστόσο, να υποκαταστήσουν τη φαντασία, τη δημιουργικότητα και το μεράκι του εκπαιδευτικού. Ας μην ξεχνάμε ότι η γλώσσα είναι ενέργεια πνευματική, επικοινωνιακή και κοινωνική, που σημαίνει ότι θα πρέπει να διδάσκεται ενεργητικά, συνεργατικά, σε συνάρτηση με ό,τι συμβαίνει γύρω μας και -πάνω απ όλα - δημιουργικά.