Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
κερδίστε 2,09 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
003.2807 |
Βάρος : |
0.433 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
24χ17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
238 |
Barcode : |
9789603333814 |
|
ISBN : |
960-333-381-6 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2005 |
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό περιλαμβάνει καταρχήν στοιχεία θεωρίας της Διδακτικής Μεθοδολογίας και πραγματεύεται θέματα, όπως είναι το αναλυτικό πρόγραμμα, ο σχεδιασμός και η αξιολόγηση της διδασκαλίας και η προβληματική περί τους διδακτικούς στόχους, σε αναφορά με τα Αρχαία Ελληνικά. Κυρίως, όμως, πραγματεύεται στοιχεία διδακτικής των Αρχαίων Ελληνικών με μια επιλογή από βασικές κατευθύνσεις της λογοτεχνικής θεωρίας, οι οποίες, όπως έχει αποδειχθεί, διαλέγονται γόνιμα με τη διδακτική πράξη, και περιλαμβάνει διδακτικές εφαρμογές με ειδικές μεθοδολογικές επισημάνσεις κατά λογοτεχνικό γένος.Επισημαίνεται ότι οι δειγματικοί σχεδιασμοί διδασκαλίας, που παρουσιάζονται, οπωσδήποτε δεν εξαντλούν τις δυνατότητες για την ερμηνευτική προσέγγιση των κειμένων· εξαρτάται από το διδάσκοντα να αναμορφώσει τις προσεγγίσεις αυτές και να τις προσαρμόσει στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των μαθητών του, ώστε αυτοί να μυηθούν στον κόσμο ιδεών των κειμένων και να βιώσουν την αισθητική απόλαυση, που απορρέει από αυτά.