close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΡΧ.ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ




30,00 € 27,00 €
κερδίστε 3,00 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
006.6000
Βάρος :
0.877 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
17x24
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
423
ISBN :
978-960-12-1625-6
Ετος κυκλοφορίας :
2007

Περιγραφή

Ο προβληματισμός σχετικά με την παραδοσιακή διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών αφορμάται σε μεγάλο βαθμό από την αρνητική στάση των παιδιών στην τάξη. Η φορμαλιστική διδασκαλία και η εμμονή στην εξαντλητική πραγμάτευση της γραμματικής και του συντακτικού δυσχεραίνει τη σύνδεση με τη νεοελληνική πραγματικότητα. Η ανάγκη αναπροσανατολισμού με επίκεντρο της εκπαιδευτικής διεργασίας τους μαθητές παρουσιάζεται επιτακτική.

Τι συμβαίνει στην περίπτωση αυτή με τη διδασκαλία των γραμματικο-συντακτικών φαινομένων; Ποιες είναι οι αρχές και οι στόχοι της κειμενοκεντρικής προσέγγισης που προβλέπεται για το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών; Μέσα από ποια στάδια μπορεί να υλοποιηθεί η "επεξεργασία και η παραγωγή ποικίλων τύπων κειμένου", να καλλιεργηθεί η κριτική αντιμετώπιση και η δημιουργικότητα των παιδιών; Με ποιον τρόπο μπορεί το κείμενο να αποτελέσει αρμό που συνδέει τη γλώσσα που χρησιμοποιείται με το γραμματειακό είδος στο οποίο εντάσσεται και τα πολιτισμικά συμφραζόμενα από τα οποία αποκτά οντότητα; Ποια προσέγγιση ενδείκνυται για έναν πολιτισμό που διαδόθηκε προφορικά, αλλά επιβίωσε μέχρι τις μέρες μας μέσω της γραφής; Ποια μπορεί να είναι η επιδιωκόμενη "εγγραμματοσύνη" σε σχέση με τα Αρχαία Ελληνικά;

Ένα σύγχρονο πρίσμα θεώρησης των παραδοσιακών μεθόδων και μία νέα διδακτική πρόταση μπορούν να αποτελέσουν το έρεισμα για γόνιμο διάλογο...