Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΒΑΣΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ - ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
κερδίστε 2,80 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
003.3025 |
Βάρος : |
0.402 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
200 |
Barcode : |
9789606121289 |
|
ISBN : |
978-960-612-128-9 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2018 |
Περιγραφή
Τα προβλήματα, που αντιμετωπίζουν οι μαθητές στα μαθηματικά, εντοπίζονται κυρίως στα πρώτα σχολικά χρόνια, κατά τα οποία έρχονται σε επαφή με τις βασικές μαθηματικές έννοιες και τα μαθηματικά σύμβολα. Η αδυναμία έγκαιρης κατανόησης των μαθηματικών εννοιών και οι συνεπακόλουθες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν με την πάροδο του χρόνου, οδηγούν τους μαθητές στη σχολική αποτυχία στα μαθηματικά και στην αναζήτηση της υποστήριξής τους μέσα στο σχολικό πλαίσιο.Η συγκεκριμένη συγγραφική προσπάθεια εστιάζει το ενδιαφέρον της στην αποτελεσματική αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών που εμφανίζουν οι μαθητές στην απόκτηση βασικών μαθηματικών εννοιών, διαφοροποιώντας τη διδασκαλία τους με τη χρήση και αξιοποίηση χειραπτικών υλικών, που αναπαριστούν τις μαθηματικές έννοιες και διαδικασίες και διευκολύνουν την κατάκτηση της μαθηματικής γνώσης.
Επισημαίνονται οι μαθηματικές αδυναμίες των μαθητών,
καταγράφονται τα συχνότερα λάθη τους στα μαθηματικά,
παρουσιάζονται τα χειραπτικά υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την αναπαράσταση των μαθηματικών εννοιών,
περιγράφεται η αξιοποίησή τους στην κατανόηση των μαθηματικών,
παρέχονται οδηγίες για τη χρήση και εξάσκηση των μαθητών με τα υλικά,
προτείνονται κατάλληλα Φύλλα Εργασίας για την ορθή χρήση τους, και
καταγράφονται ανά κεφάλαιο, στα σχολικά εγχειρίδια της Α΄ και Β΄ Δημοτικού, οι δραστηριότητες που μπορούν να υποστηριχθούν με τα υλικά.