Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ Β'ΤΟΜ.
25,44
€
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
011.2619 |
Βάρος : |
0.628 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
24χ17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
370 |
Barcode : |
9603590282 |
|
ISBN : |
960-359-028-2 |
Ετος κυκλοφορίας : |
1999 |
Περιγραφή
- Συστήματα JIT- Aνταγωνισμός με βάση το χρόνο (TBC)
- Logistics, MRP
- Project Management
- Σύγχρονες τεχνολογίες
- Διασφάλιση ποιότητας.
Ο Τόμος Β΄ στη Διοίκηση Παραγωγής (Production and Operations Management) αναφέρεται κυρίως σε σύγχρονες προσεγγίσεις και συστήματα που εφαρμόζονται στις λειτουργικές δραστηριότητες των επιχειρήσεων τόσο στη Βιομηχανία όσο και στους τομείς παροχής υπηρεσιών. Είναι πλέον κατανοητό ότι η επιτυχία μιας επιχείρησης προσδιορίζεται κυρίως με τέσσερα κριτήρια: την αποτελεσματικότητα, την αποδοτικότητα, την ποιότητα και την ευελιξία. Ο συνδυασμός αυτών των τεσσάρων κριτηρίων επιτυχίας στην αγορά, προσδιορίζει το επίπεδο ανταγωνιστικότητας μιας επιχείρησης.
Στο πρώτο κεφάλαιο αναπτύσσεται η φιλοσοφία των συστημάτων Just-In-Time (JIT) που προσφέρει νέες προοπτικές στην παραγωγή αλλά και στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, με τη μείωση των αποθεμάτων και με τη συνεχή προσπάθεια απομάκρυνσης απωλειών, βασιζόμενη στην υψηλή ποιότητα, σε μικρές παρτίδες και ομαδική εργασία.
Η στρατηγική ανταγωνισμού με βάση το χρόνο (Time Based Competition - TBC) στοχεύει στην απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε όλες τις κρίσιμες διαδικασίες που σχετίζονται με την παροχή ενός προϊόντος ή υπηρεσίας στον πελάτη. Το δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζει το πλαίσιο υλοποίησης της στρατηγικής ΤΒC, που στόχο έχει τη μείωση του χρόνου εκτέλεσης των διαδικασιών χωρίς να υποβαθμίζεται η ποιότητα ή να αυξάνεται το σχετικό κόστος.
Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται παρουσίαση των σύγχρονων τεχνολογιών στη Διοίκηση Παραγωγής και Υπηρεσιών που συμβάλλουν στην αύξηση της παραγωγικότητας, στη μείωση του κόστους, στη βελτίωση της ποιότητας και φυσικά στην αύξηση της ικανοποίησης των αναγκών και απαιτήσεων του πελάτη.
Στο τέταρτο κεφάλαιο εξετάζεται η αναγκαιότητα των συστημάτων διασφάλισης ποιότητας και περιγράφονται τα διεθνή πρότυπα διασφάλισης της ποιότητας ISΟ 9000, με σύγχρονη παράθεση των πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων τους.
Στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται