Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΔΡΟΜΟΙ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΣΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
κερδίστε 2,33 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
011.3216 |
Βάρος : |
0.46 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
24χ15 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
240 |
Barcode : |
9789600341928 |
|
ISBN : |
960-03-4192-3 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2006 |
Περιγραφή
Ποιους δρόμους θα μπορούσε να χαράξει μία επιχείρηση για να διαχειριστεί τη γνώση που συνιστά σήμερα βασική πρόκληση στο "επιχειρείν"; Παρά τις προσπάθειες πολλών (εταιρειών συμβούλων, ακαδημαϊκών, διοικητικών στελεχών) να εδραιώσουν μαγικές συνταγές, αυτές αποδεικνύονται μάταιες. Η κάθε επιχείρηση καλείται να δράσει βάσει υποκειμενικών αξιολογήσεων των διοικητικών της στελεχών και να αξιολογηθεί, στη συνέχεια, επίσης υποκειμενικά από τους πελάτες. Το συγκεκριμένο βιβλίο προσεγγίζει πτυχές καινοτομίας, αλλαγής, επιχειρηματικότητας και μετασχηματισμών, που υπονοούν δρόμους εξέλιξης στο "επιχειρείν", και θέτει προβληματισμούς που τις συνδυάζουν. Ο αναγνώστης που θέλει να βαδίσει παράλληλα με τις εξελίξεις μπορεί να διαμορφώσει τις δικές του τεκμηριωμένες απόψεις αξιοποιώντας το περιεχόμενο του βιβλίου. Η υιοθέτηση του νέου και η απόρριψη του παλιού δεν είναι πάντα η πλέον ενδεδειγμένη πρακτική...Πρόλογος: Σπύρος Λιούκας.