Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
κερδίστε 1,99 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
003.2816 |
Βάρος : |
0.39 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17χ24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακο΄ |
|
Σελίδες : |
230 |
Barcode : |
9789609552516 |
|
ISBN : |
978-960-9552-51-6 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2011 |
Περιγραφή
Ο διαρκώς αυξανόμενος αριθμός των παιδιών με δυσκολίες μάθησης και τα ερωτήματα που εγείρονται για τα προγράμματα παρέμβασης, τις επιμορφώσεις εκπαιδευτικών και γονέων, και τις δράσεις αντιμετώπισης των δυσκολιών προβληματίζουν ιδιαίτερα όλους αυτούς που ασχολούνται με την ανάπτυξη των παιδιών και την εκπαίδευσή τους: τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, τους ειδικούς. Αλλά και τα ίδια τα παιδιά, εκτός από τις δυσκολίες τους, αντιμετωπίζουν επίσης μια σειρά προβλήματα που απορρέουν από αυτές: χαμηλή αυτοεκτίμηση, άγχος, κακές σχέσεις με τους συμμαθητές, προβλήματα με τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς κ.λπ. Στόχος aυτού του τόμου είναι να αναδείξει ορισμένες ουσιαστικές όψεις του σύγχρονου προβληματισμού γύρω από το ζήτημα των δυσκολιών μάθησης, σε μια προσπάθεια να συμβάλει όχι απλώς στην τεκμηρίωση των μεθόδων παρέμβασης που εφαρμόζονται στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα, αλλά και στην ανάπτυξη του σχετικού διαλόγου (ο οποίος μπορεί άλλωστε να στηριχθεί σε πλουσιότατο δημοσιευμένο υλικό και στην ελληνική γλώσσα) και -γιατί όχι- στην αμφισβήτηση ορισμένων "σταθερών" που χαρακτηρίζουν το συγκεκριμένο πεδίο έρευνας.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|