close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΕΓΓΡΑΜΑΤΟΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ




24,99 € 22,49 €
κερδίστε 2,50 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
102.1054
Βάρος :
0.69 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
17x24
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
352
Barcode :
9789604995493
ISBN :
978-960-499-549-3
Ετος κυκλοφορίας :
2025

Περιγραφή

Το βιβλίο Εγγράμματοι σε έναν ψηφιακό κόσμο: Παιδεία στα Μέσα και την Πληροφορία αποτελεί ένα από τα πιο ολοκληρωμένα έργα στον τομέα του ψηφιακού γραμματισμού και της εκπαίδευσης στα μέσα. Η προσέγγιση της κας Χρυσανθοπούλου συνδυάζει θεωρητική θεμελίωση και εμπειρική έρευνα, γεγονός που καθιστά το βιβλίο ένα πολύτιμο εργαλείο για ερευνητές, εκπαιδευτικούς, δημοσιογράφους και για κάθε πολίτη που επιθυμεί να κατανοήσει καλύτερα τις προκλήσεις του ψηφιακού κόσμου.

Τι σημαίνει να είμαστε εγγράμματοι σε έναν ψηφιακό κόσμο; Αρκεί η ανάγνωση και η γραφή του σχολείου για να τα βγάλουμε πέρα με τις νέες τεχνολογίες, τα ψηφιακά μέσα, την τεχνητή νοημοσύνη, την ανεξέλεγκτη πληροφορία στο διαδίκτυο, τους περισπασμούς, την έλλειψη αξιολόγησης; Ποιοι είναι οι ψηφιακοί γραμματισμοί και πώς τους αποκτούμε;

Γιατί πολλοί μορφωμένοι άνθρωποι σήμερα χαρακτηρίζονται ως λειτουργικά αναλφάβητοι στον ψηφιακό κόσμο; Τι είναι ο λειτουργικός, ο ψηφιακός, ο σχολικός, ο πολυτροπικός και ο κριτικός γραμματισμός και πώς τους μετράμε; Πώς αντιμετωπίζουμε την υπερφόρτωση με πληροφορίες στο διαδίκτυο;

Γιατί χρειάζεται να εκπαιδευτούμε για να μπορούμε να διαβάζουμε τις ειδήσεις; Γιατί δυσκολευόμαστε να διακρίνουμε την αξιόπιστη πληροφορία και γιατί η παραπληροφόρηση επικρατεί στο διαδίκτυο; Ποιοι είναι οι γνωστικοί περιορισμοί που μας εμποδίζουν να καταλάβουμε αν μια πληροφορία είναι αληθής ή ψευδής, ή να διακρίνουμε μια γνώμη από ένα γεγονός; Πώς οι ψηφιακές τεχνολογίες και οι δεξιότητες γραμματισμού συνδέονται με την έννοια της δημοκρατικής συμμετοχής; Ποιες παρεμβάσεις είναι απαραίτητες ώστε οι απόφοιτοι της δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης να είναι έτοιμοι για τον θαυμαστό καινούργιο ψηφιακό κόσμο;

Γιατί αναθέτουμε ανώτερες ανθρώπινες γνωστικές λειτουργίες, όπως η μνήμη, σε μια μηχανή; Τι είναι οι εγγράμματες μηχανές και πώς τις χρησιμοποιούμε; Μαθαίνουμε καλύτερα από την οθόνη ή το χαρτί;

Οι ψηφιακές τεχνολογίες επιβάλλουν μια νέα μορφή παιδείας, ένα σύνολο δεξιοτήτων, γνώσεων και πρακτικών που μας επιτρέπουν να έχουμε πρόσβαση, να αξιολογούμε κριτικά, να επικοινωνούμε, να συμμετέχουμε και να εκφραζόμαστε σε παγκόσμιες διασυνδεδεμένες κοινότητες.

Το βιβλίο αυτό καταγράφει τα ερωτήματα που απασχολούν όλους μας, εντοπίζει τις ανάγκες παιδιών και ενηλίκων και δίνει υλοποιήσιμες απαντήσεις.