Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ - ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΚΑΙ ΣΥΧΡΟΝΑ ΔΙΛΗΜΜΑΤΑ
κερδίστε 1,79 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
106.0081 |
Βάρος : |
0.308 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
14x21 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
224 |
Barcode : |
9789604994625 |
|
ISBN : |
978-960-499-462-5 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2023 |
Περιγραφή
Επιδίωξη αυτού του βιβλίου είναι η διερεύνηση των όρων με τους οποίους θεμελιώθηκε και αναπτύχθηκε η εικαστική εκπαίδευση στον ελληνικό χώρο στις διάφορες βαθμίδες. Με χρονολογική αφετηρία το 1833, εξετάζονται τα προγράμματα διδασκαλίας της τέχνης και οι επιδράσεις σε αυτά δύο κύριων και μεταβαλλόμενων συνιστωσών: της καλλιτεχνικής δραστηριότητας και του εκπαιδευτικού μηχανισμού, που εξελίσσονται παράλληλα. Εκκινώντας από διαφορετικές αφετηρίες, συνυφαίνονται με τους γενικότερους προσανατολισμούς και τα ζωτικά θέματα κάθε εποχής, αλλά και εγχαράσσουν νέα πολιτισμικά πρότυπα.Η δύσκολη συνάντηση του κόσμου της τέχνης με το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δεν υπήρξε ούτε αυτονόητη αλλά ούτε και στατική. Ένα σύνολο από διαφορετικές στάσεις και τοποθετήσεις οριοθετούν μια δυναμική πορεία με συνέχειες, ασυνέχειες, τομές και αδράνειες, απολήγοντας σταδιακά στη σύνθεση της σημερινής εικόνας. Η τέχνη και η διδασκαλία της αποκαλύπτονται έτσι ως συνεχώς διευρυνόμενα πεδία, φορτισμένα με αδιάκοπες μεταμορφώσεις, των οποίων η μελέτη προσδιορίζεται περισσότερο από τη μεταβλητή φύση των ερωτημάτων που προβάλλει, παρά από τις απολυτότητες που στηρίζει.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|