Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
κερδίστε 1,40 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
003.2885 |
Βάρος : |
0.197 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
21χ14 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
128 |
Barcode : |
9789604991396 |
|
ISBN : |
978-960-499-139-6 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2015 |
Περιγραφή
Η πραγματικότητα στον χώρο της εικαστικής δημιουργίας, με τις συνεχείς αναδιατάξεις και τις αποκλίνουσες πρακτικές, ακυρώνει ακατάπαυστα τους παραδοσιακούς τόπους όπου η διδασκαλία της τέχνης έβρισκε τα σταθερά σημεία αναφοράς της. Με δεδομένη τη δυσκολία οριοθέτησης του καλλιτεχνικού φαινομένου και τη συνακόλουθη ακύρωση οποιουδήποτε είδους προτύπων, η εικαστική εκπαίδευση αντιμετωπίζει προκλήσεις πολύ πιο οριακές, αλλά και περισσότερο ενδιαφέρουσες, από τον αυτοπεριορισμό στην αναζήτηση μιας διδακτέας ύλης ή στην καθιέρωση ορισμένων «καλών πρακτικών». Η επανεξέταση όσων στοιχείων αποτέλεσαν κατά καιρούς βεβαιότητες αποκαλύπτει ένα χώρο έρευνας, ο οποίος μάλλον προσδιορίζεται από τη φύση των ερωτημάτων που αναδεικνύει παρά από τις βεβαιότητες που στηρίζει.Σ ένα τοπίο που μοιάζει τόσο ρευστό, η διδασκαλία ίσως δεν διαθέτει πλέον την ασφάλεια ενός ορισμού για την τέχνη που οφείλει να μεταδώσει, μπορεί, ωστόσο, να αξιοποιεί και να υποκινεί μία στάση συνεχούς εγρήγορσης απέναντι σ ένα πολύμορφο και πολυδιάστατο πεδίο που διαρκώς αναδιατάσσεται, καθώς επεκτείνεται σε νέες αχαρτογράφητες περιοχές