Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΕΚΠΑΙΔ.ΑΛΛΑΓΕΣ,Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔ.ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
κερδίστε 2,49 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
003.1850 |
Βάρος : |
0.798 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
24χ17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
473 |
Barcode : |
9789603759744 |
|
ISBN : |
960-375-974-0 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2006 |
Περιγραφή
Τα 50 κείμενα του βιβλίου αυτού, τα οποία αναφέρονται στις εκπαιδευτικές αλλαγές, την παρέμβαση του εκπαιδευτικού και του σχολείου, αποτελούν μέρος από τις εισηγήσεις που έγιναν στο 7ο ετήσιο συνέδριο με διεθνή συμμετοχή της Μονάδας Μεθοδολογίας και Προγραμμάτων Εκπαίδευσης του Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (ΤΕΕΑΠΗ) του Πανεπιστημίου Πατρών. Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών στις 10-12 Απριλίου 2005 με τη συμμετοχή 600 περίπου συνέδρων.Με το βιβλίο αυτό γίνεται απόπειρα να δοθούν απαντήσεις σε ερωτήματα όπως:
- Πότε θα κατορθώσουμε να έχουμε βιώσιμες εκπαιδευτικές αλλαγές που θα διαρκούν περισσότερο από όσο η θητεία ενός προσώπου σε μια θέση (υπουργού, συμβούλου, διευθυντή, υπευθύνου, εκπαιδευτικού);
- Πότε επιτέλους θα επεξεργαστούμε και θα αναδείξουμε εκπαιδευτικές αλλαγές βασισμένες στο σχολείο (school based);
- Πότε θα βρούμε τη χρυσή τομή μεταξύ των από τα κάτω (bottom up) και από τα πάνω (top down) εκπαιδευτικών αλλαγών;
- Πώς μπορούμε να βιώσουμε το σχολείο ως έναν ευφυή οργανισμό που μαθαίνει, ενσωματώνει εκπαιδευτικές αλλαγές και εξελίσσεται;
- Πώς μπορούμε να κατανοήσουμε την ηγεσία ενός ευφυούς σχολείου;
- Ποιος είναι ο ρόλος των εκπαιδευτικών, των μαθητών, των γονέων σε ένα ευφυές σχολείο;
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|