Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΙΙ -ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
κερδίστε 1,59 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
003.2171 |
Βάρος : |
0.363 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
21χ14 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
237 |
Barcode : |
9789600112184 |
|
ISBN : |
978-960-01-1218-4 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2008 |
Περιγραφή
Με τον δεύτερο τόμο της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας ο συγγραφέας προσφέρει μια ολοκληρωμένη εννοιολογική και θεωρητική άποψη για το φαινόμενο των μαθησιακών δυσκολιών. Οι κριτικές αναλύσεις που πραγματοποιούνται περιγράφουν με σαφήνεια και οριοθετούν συστηματικά ένα εννοιολογικό και θεωρητικό πλαίσιο κατανόησης, εξήγησης και αντιμετώπισης των μαθησιακών δυσκολιών στο σχολείο σε μιαν αυστηρά εμπράγματη και απόλυτα ελέγξιμη βάση. Οι αρχές και τα στοιχεία με τα οποία συναρθρώνεται και δομείται ο τόμος αυτός εξασφαλίζουν στον ενδιαφερόμενο μια στερεή επιστημονική θέση για το συγκεκριμένο φαινόμενο και του παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες για τα εργαλεία και τις μεθόδους πρόληψης, διάγνωσης και διορθωτικής παρέμβασης.Οι αναλύσεις για την αποσαφήνιση του θεωρητικού πλαισίου, διαμόρφωσαν τις προϋποθέσεις και τους όρους να οριοθετηθούν συστηματικά δυνατότητες και τρόποι προληπτικής παρέμβασης, κοντά στα πράγματα, για την πρώτη κυρίως φάση της σχολικής ένταξης των μαθητών και παράλληλα να οργανωθούν οι αρχές μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής, για τη διάγνωση και την διορθωτική παρέμβαση των μαθησιακών δυσκολιών στο σχολείο.