Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΘΑΙΝΕΙ (ΛΙΒΑΝΗ)
κερδίστε 1,39 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
003.2043 |
Βάρος : |
0.496 kg |
|
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
24χ17 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
290 |
|
Barcode : |
9789601414249 |
ISBN : |
978-960-14-1424-9 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
2007 |
Περιγραφή
Τα κείμενα του βιβλίου προέκυψαν από το ενδιαφέρον εγχείρημα της ειρηνικής συμμετοχής στο τετραετές διεθνές πρόγραμμα Carpe Vitam, Leadership for Learning, το οποίο συντονίστηκε, σε διεθνές επίπεδο, από τον John MacBeath και το Πανεπιστήμιο του Cambridge. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 7 χώρες (Αγγλία, Αυστραλία, Αυστρία, Δανία, Ελλάδα, Η.Π.Α., Νορβηγία), 8 πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα καθώς και 24 σχολεία.Στο βιβλίο περιγράφεται η τετραετής περιπλάνηση των εκπαιδευτικών ενός σχολείου μαζί με ερευνητές που προσπάθησαν να εμβαθύνουν στην πράξη μέσα από την εκπαιδευτική τους καθημερινότητα σε θεμελιώδεις έννοιες, όπως η μάθηση, η εκπαιδευτική ηγεσία και η μεταξύ τους σχέση. Μέσα από την προσπάθεια τους αυτή, όπως καταγράφεται στο βιβλίο, αναδύονται βιώματα, πρακτικές, μεθοδολογικά εργαλεία φιλικά προς τους εκπαιδευτικούς, τρόποι υποστήριξης, θεωρητικές και μεθοδολογικές κατευθύνσεις ανάπτυξης του σχολείου καθώς και μια επίκαιρη συζήτηση για τις εκπαιδευτικές αλλαγές στην Ελλάδα.
Προλεγόμενα: John MacBeath, Καθηγητής Πανεπιστημίου του Cambridge· Αλέξης Δημαράς, Ιστορικός Εκπαίδευσης.