Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
κερδίστε 2,40 €
Συνήθως αποστέλλεται σε 2 με 7 εργάσιμες ημέρες
Κωδικός είδους : |
003.3471 |
Βάρος : |
0.56 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
24x17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
320 |
Barcode : |
9789606359828 |
|
ISBN : |
978-960-635-982-8 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2025 |
Περιγραφή
Η περιέργεια των παιδιών για τις ζωές και τους κόσμους τους κινητοποιεί πολλά ενδιαφέροντα. Ωστόσο, οι ενήλικες έχουν συχνά παγιωμένες απόψεις για το τι είναι τα ενδιαφέροντα των παιδιών και έχουν δεχθεί κριτική για υποβάθμιση των ενδιαφερόντων των παιδιών. Το βιβλίο αυτό προσφέρει μια κριτική και προσιτή προσέγγιση στην έρευνα σχετικά με τα ενδιαφέροντα των παιδιών, η οποία μας προκαλεί να ξεπεράσουμε επιφανειακές κατανοήσεις.
Διατυπώνεται το επιχείρημα ότι η ισχυρή σχέση ανάμεσα στα ενδιαφέροντα και στην άτυπη μάθηση δεν αναγνωρίζεται ούτε εκτιμάται επαρκώς. Προτείνονται νέες αρχές για να κατανοήσουμε τη μάθηση των παιδιών. Αποδεικνύε ται ότι πρέπει να κοιτάξουμε πέρα από τις δραστηριότητες ή τα θέματα που τα παιδιά ενδεχομένως επιλέγουν τη δεδομένη στιγμή για να ανακαλύψουμε ποιος και τι κινητοποίησε τα ενδιαφέροντά τους, πώς μπορούμε να αναγνωρίσουμε και να ερμηνεύσουμε τα ενδιαφέροντα πιο αναλυτικά και σε βάθος, και πώς μπορούμε να ανταποκριθούμε και να εμπλακούμε στα ενδιαφέροντα αντιμετωπίζοντάς τα με σοβαρότητα. Προχωρώντας πέρα από τις δραστηριότητες που βασίζονται στο παιχνίδι, η συγγραφέας εξηγεί και αναδεικνύει διάφορους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να ερμηνεύσουμε και να κατανοήσουμε τα ενδιαφέροντα των παιδιών, έτσι ώστε να φτάσουμε στην ουσία τού τι πραγματικά ενδιαφέρει τα παιδιά και έχει σημασία για αυτά. Το βιβλίο αξιοποιεί παραδείγματα από έρευνες με παιδιά κάτω των 5 ετών και νεαρούς ενήλικες ηλικίας 18 έως 25 ετών, ενώ περιλαμβάνει και ένα κεφάλαιο για τα ενδιαφέροντα των εκπαιδευτικών. Παρουσιάζει νέα και πρωτότυπα μοντέλα για προγράμματα σπουδών που βασίζονται στα ενδιαφέροντα και κοινωνικοπολιτισμικά προγράμματα σπουδών και παιδαγωγική για μελλοντική μελέτη τόσο στην έρευνα όσο και την πρακτική.
Στο βιβλίο αποδεικνύεται ότι η απομάκρυνση από μακροχρόνιες, δεδομένες πρακτικές που ασκούν επίδραση στις κατανοήσεις για το πρόγραμμα σπουδών, την παιδαγωγική, τη μάθηση και τα μαθησιακά αποτελέσματα θα επιτρέψει να αναδυθεί μια νέα οπτική για τα ενδιαφέροντα των παιδιών. Θα αποδειχθεί ενδιαφέρον για ερευνητές και ερευνήτριες, φοιτητές και φοιτήτριες και παιδαγωγούς στο πεδίο της προσχολικής ηλικίας, καθώς και γονείς και άλλους επαγγελματίες που εργάζονται με μικρά παιδιά.
Μετάφραση: Ζωή Νικηφορίδου - Μαρία Μπιρμπίλη
|
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|