close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΑΔΙΔΑΚΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ




20,14 € 18,13 €
κερδίστε 2,01 €
Συνήθως αποστέλλεται σε 2 με 7 εργάσιμες ημέρες





Κωδικός είδους :
013.9622
Βάρος :
0.62 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
17x24
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
304
Barcode :
9789604565733
ISBN :
978-960-456-573-3
Ετος κυκλοφορίας :
2022

Περιγραφή

Το βιβλίο αυτό γράφτηκε με σκοπό να προσφέρει στους μαθητές τη δυνατότητα να γνωρίσουν, να εμπεδώσουν και τελικά, να αγαπήσουν τον αρχαίο ελληνικό λόγο μέσα από τα κείμενα της αττικής πεζογραφίας και να αποκτήσουν οι συνάδελφοι ένα χρήσιμο εργαλείο για τη μεθοδικότερη διδακτική προσέγγιση του μαθήματος της Αρχαίας Ελληνικής Θεματογραφίας της Β΄ και Γ΄ τάξης του Λυκείου.

Περιλαμβάνει τριάντα (30) επιλεγμένα κείμενα αρχαίων Ελλήνων πεζογράφων και είκοσι (20) κριτήρια αξιολόγησης για το αδίδακτο κείμενο, σύμφωνα με τον νέο τρόπο εξέτασης των μαθητών του Γενικού Λυκείου.
Πιο συγκεκριμένα το βιβλίο αποτελείται από τέσσερα (4) μέρη.
Στο πρώτο μέρος γίνεται λεπτομερής επεξεργασία των τριάντα (30) αδίδακτων κειμένων που χωρίζονται σε τρεις (3) θεματικές ενότητες (ιστορικά ή ιστοριογραφικά - ρητορικά - φιλοσοφικά). Σε κάθε θεματική υπάρχει εισαγωγή και σε κάθε κείμενο της ενότητας δίνεται το ιστορικό και πολιτικό πλαίσιο, το λεξιλόγιο, η μετάφραση, πλήρης συντακτική ανάλυση και η συνοπτική παρουσίαση κάποιου σημαντικού συντακτικού φαινομένου.
Στο δεύτερο μέρος υπάρχουν είκοσι (20) κριτήρια αξιολόγησης σε καθένα από τα οποία δίνεται ένα σύντομο εισαγωγικό σημείωμα, το επιλεγμένο κείμενο, ερώτηση κατανόησης που αναφέρεται στον νοηματικό του άξονα και ερωτήσεις γραμματικής και συντακτικού.
Στο τρίτο μέρος του βιβλίου δίνονται απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις των κριτηρίων αξιολόγησης.
Στο τέταρτο μέρος παρατίθενται οι υποθέσεις των έργων που ανθολογούνται και το βασικό λεξιλόγιο της αττικής διαλέκτου.

Με αυτή τη διάταξη της ύλης το βιβλίο αυτό μπορεί να φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο όχι μόνο στον μαθητή και στον φοιτητή της φιλοσοφικής, αλλά και στον νέο φιλόλογο όσον αφορά τον προγραμματισμό, τον ρυθμό και τα στάδια διδασκαλίας.