Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΓΝΩΣΗ
κερδίστε 1,89 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
006.8280 |
Βάρος : |
0.414 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
24χ17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
320 |
Barcode : |
9789604991075 |
|
ISBN : |
978-960-499-107-5 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2015 |
Περιγραφή
Στόχος του βιβλίου είναι η σύνδεση γνωσιοθεωρίας και φιλοσοφίας της επιστήμης με τη διδακτική μεθοδολογία των φυσικών επιστημών. Η πορεία από τη γνωσιοθεωρία και τη φιλοσοφία της επιστήμης, που σκιαγραφείται στις σελίδες του βιβλίου, εκβάλλει στα προγράμματα τα οποία σχεδιάζονται σήμερα για την εκπαίδευση των φυσικών επιστημών: (α) στο πρόγραμμα που βασίζεται στη συμβολή της ιστορίας και της φιλοσοφίας των επιστημών στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών το οποίο στις μέρες μας επικεντρώνεται στη διδασκαλία για τη φύση της επιστήμης, και (β) στο πρόγραμμα που βασίζεται στη θεώρηση για την αλληλεπίδραση της επιστήμης με την τεχνολογία και την κοινωνία και το οποίο μετεξελίσσεται ενσωματώνοντας στοιχεία από την πολιτισμική προσέγγιση και την κριτική θεωρία.Το βιβλίο απευθύνεται στους υποψήφιους και εν ενεργεία εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αλλά και σε κάθε ευαισθητοποιημένο αναγνώστη για τα θέματα του αφορούν τη σχέση της Επιστήμης με τη Φιλοσοφία και την Εκπαίδευση.
(από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)