Βιβλία
				                   
			                        - Αρχαία Κείμενα
 - Βιογραφίες & Μαρτυρίες
 - Γλωσσολογία & Σημειολογία
 - Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
 - Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
 - Διατροφή, Βότανα & Υγεία
 - Δίκαιο
 - Εγκυκλοπαίδειες
 - Επιστήμες
 - Θρησκείες - Θεολογία
 - Ιατρική
 - Ιστορία
 - Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
 - Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
 - Λεξικά
 - Λογοτεχνία
 - Μαγειρική & Οινολογία
 - Μελέτες, Δοκίμια
 - Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
 - Ξενόγλωσσα
 - Οικονομία - Μάνατζμεντ
 - Παιδαγωγική Επιστήμη
 - Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
 - Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
 - Πληροφορική
 - Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
 - Συμπληρωματική Ιατρική
 - Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
 - Σχολικά Βοηθήματα
 - Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
 - Τέχνες
 - Τεχνολογία
 - Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
 - Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
 - Χόμπυ - Αθλητισμός
 - Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
 
ΕΥΡΙΠΙΔΗ ΕΛΕΝΗ
κερδίστε 1,28 €
									 									 
																 			Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
										
								
								Κωδικός είδους :    | 
																 101.3666  | 
																Βάρος :    | 
																 0.14 kg  | 
																														|
Συγγραφέας :    | 
																Εκδότης :    | 
																|||
Διαστάσεις :    | 
																 12χ20  | 
																Εξώφυλλο :    | 
																 Μαλακό  | 
																														|
Σελίδες :    | 
																 104  | 
																Barcode :    | 
																 9789605041083  | 
																														|
ISBN :    | 
																 978-960-504-108-3  | 
																Ετος κυκλοφορίας :    | 
																 2014  | 
																														
Περιγραφή
Είτε νεφέλη στην Τροία, είτε ένσαρκη στην Αίγυπτο, η καταγωγή της Ελένης ως Ελένης είναι ερωτογενής, με όλες τις επιπτώσεις που έχει αυτή η διάσταση από καταβολής κόσμου.Παρόλο όμως που, έκτοτε, η διάσταση αυτή υποβιβάστηκε, παρόλο που ο σαρκικός πόθος όπως τον εκπροσωπεί η Ελένη εξομαλύνθηκε, και επιδιώχθηκε να συγκαλυφθεί ο σεξουαλικός παράγων και οι καταλυτικές του συνέπειες όπως τις ραψωδεί ο Όμηρος και τις διεκτραγωδεί ο Ευριπίδης στην ομώνυμη "τραγωδία" του, εντούτοις η Ελένη ως ενσάρκωση όχι μόνο του τέλειου κάλλους αλλά και της ασύμβατης επιθυμίας, παραμένει αναλλοίωτη στην βαθιά ενδοχώρα μας, στην ασυνείδητη περιοχή μας, εκεί όπου βυθομετρείται ο ασυμβίβαστος και ακατάβλητος πόθος.
Η Ελένη έχει το πρόσωπο και το σώμα του καθενός μας.