Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ ΤΡΑΓΩΔΙΑΙ: ΤΟΜΟΣ Δ - 148. ΙΩΝ
κερδίστε 0,45 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Περιγραφή
Η τραγωδία "Ίων" έχει να παρουσιάση, εκτός από το γενικότερο καλλιτεχνικό της ενδιαφέρον, έμμεση εσωτερική σχέση με το θέμα της καταγωγής των Ελλήνων, που, σύμφωνα με τη μυθολογία, θεωρούνται γενάρχες των Ιώνων και τελικά ταυτίζονται με κείνους.Φανερή διαφαίνεται στο έργο η προσπάθεια του ποιητή να εμφανίση την Ιωνική φυλή σαν την πιο ένδοξη και πιο καθαρή απ' όλες τις γνωστές φυλές της αρχαιότητος, αποδίδοντας τη γέννησή της στον ίδιο το θεό Απόλλωνα.
Με βάση τα πιο πάνω στοιχεία, η όλη πλοκή του μύθου στον "Ίωνα" ερμηνεύεται περισσότερο σαν εκδήλωση σωβινιστικών τάσεων του ποιητή, παρά σαν προϊόν καλλιτεχνικής εμπνεύσεως. Ο Ευριπίδης -με άλλους λόγους- διάλεξε αυτόν τον όχι τόσο πρωτότυπο τρόπο, για να διατράνωση τα πατριωτικά του συναισθήματα, κυρίως όμως για να δικαίωση την όλη πολιτική των Αθηναίων, που διεκδικούσαν την κυριαρχία πάνω στις υπόλοιπες ελληνικές πόλεις.