Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Η ΑΙΤΙΑΤΙΚΗ ΕΞΗΓΗΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ - ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
κερδίστε 2,49 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
006.9733 |
Βάρος : |
0.626 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
352 |
Barcode : |
9789606355288 |
|
ISBN : |
978-960-635-528-8 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2022 |
Περιγραφή
Μπορούμε να εξηγήσουμε αιτιακά τον κοινωνικό κόσμο μέσα από τις μελέτες περίπτωσης; Για την απάντηση σε αυτό το ερώτημα ο συγγραφέας αναπτύσσει επιχειρήματα από τη μεθοδολογία των κοινωνικών επιστημών τα οποία αναδεικνύουν τη διαφορά μεταξύ της αιτιακής και της στατιστικής εξήγησης.Επιπροσθέτως, έμφαση δίνεται στην ιδέα του αιτιακού μηχανισμού και στον τρόπο με τον οποίο αυτός μπορεί να εφαρμοστεί στις μελέτες περίπτωσης. Η χρήση των μελετών περίπτωσης είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη στην εκπαιδευτική έρευνα, γι αυτό και στο βιβλίο χρησιμοποιούνται παραδείγματα από όλα τα πεδία που τη συγκροτούν, από τη διδακτική μεθοδολογία, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και την ιστορία της εκπαίδευσης μέχρι τη διά βίου μάθηση και την κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, προκειμένου να αναδειχθεί η συμβολή τους στη δόμηση αιτιακών εξηγήσεων.