Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Η ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
κερδίστε 13,12 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
003.1632 |
Βάρος : |
0.492 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
14x21 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
413 |
Barcode : |
9789602101858 |
|
ISBN : |
960-210-185-7 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2004 |
Περιγραφή
Από τη γενετική επιστημολογία έως τη γνωστική, τη συγκριτική και την εξελικτική ψυχολογία, ορισμένες έννοιες -όπως εκείνη του "κοινωνικού περιβάλλοντος", "των αυθόρμητων παραστάσεων" ή της "φυσικής σκέψης" του παιδιού, των "μοντέλων" που τη διαμορφώνουν ή των συγκρούσεων που την ωθούν αδιάκοπα στην αλλαγή- βρίσκονται στο επίκεντρο των μελετώνν που αφορούν τη γνωστική λειτουργία και τη μάθηση.Η ανασυγκρότηση του τρόπου με τον οποίο σκέφτονται οι μικροί μαθητές για να εξηγήσουν τα φυσικά φαινόμενα και η δημιουργία νέων εκπαιδευτικών προγραμμάτων απασχολούν την έρευνα των διδακτικών μεθοδολογιών που στοχεύουν στην πρόσκτηση των φυσικών και λογικομαθηματικών γνώσεων.
Οι δύο αυτοί προσανατολισμοί συγκλίνουν στη μελέτη της παιδαγωγικής πρακτικής και της εκπαιδευτικής σχέσης, χωρίς πάντα να συναντώνται. Στο βιβλίο αυτό επιχειρείται η διατύπωση των θεωρητικών, μεθοδολογικών και θεσμικών όρων της διεπιστημονικότητας στη μελέτη των σχέσεων μεταξύ της εκπαίδευσης και της μάθησης κατά το διάστημα της προσχολικής και της πρώτης σχολικής ηλικίας.