Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Περιγραφή
Η πρόσφατη αλλαγή στο αναλυτικό πρόγραμμα για τη γραπτή γλώσσα άλλαξε άρδην την κατάσταση στα νηπιαγωγεία, επιφέροντας αναστάτωση αλλά και ζυμώσεις στο χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης. Το βιβλίο αναλύει τη φιλοσοφία της νέας προσέγγισης και περιγράφει το θεωρητικό υπόβαθρο πάνω στο οποίο στηρίζεται. Επιπλέον, προτείνει τρόπους ώστε μια ενδιαφέρουσα ερευνητική πρόταση να καταστεί εφαρμόσιμη στο σημερινό ελληνικό νηπιαγωγείο. Συγκεκριμένες δραστηριότητες, απαντήσεις σε πρακτικά ζητήματα και απτές προτάσεις μεταφέρουν έναν πλούσιο θεωρητικό προβληματισμό στην καθημερινή πρακτική της σημερινής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|