close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΩΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ




12,00 € 10,80 €
κερδίστε 1,20 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
011.0763
Εκδότης :
Διαστάσεις :
14x21
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
232
Barcode :
9789602939840
ISBN :
960-293-984-2
Ετος κυκλοφορίας :
1993

Περιγραφή

Το βιβλίο αυτό έχει ως στόχο να προσφέρει στον αναγνώστη μερικές βασικές ιδέες, έννοιες και υλικό για τη μελέτη της διαφήμισης. Αντλεί από πορίσματα διαφόρων γνωστικών πεδίων, αλλά περιστρέφεται κυρίως γύρω από την κεντρική ιδέα της επικοινωνίας. Κατά μεγάλο μέρος έχει τη μορφή επισκόπησης των ήδη δημοσιευμένων μελετών, ενώ το δεύτερο μέρος του, κυρίως, αναφέρεται περισσότερο σε μεθοδολογικά ερωτήματα για το πώς μπορεί να μελετηθεί η διαφήμιση παρά σε εκτεταμένα παραδείγματα ανάλυσης.
Δεδομένου οτι η διαφήμιση επηρεάζει τις σκέψεις μας, τα συναισθήματά μας και τη ζωή μας γενικά, επείγει να γνωρίσουμε τον τρόπο λειτουργίας της και να εφοδιαστούμε με πληροφορίες και ιδέες προκειμένου να καταλήξουμε στο κατά πόσο πράγματι αποτελεί μια απαραίτητη και χρήσιμη μορφή επικοινωνίας στην κοινωνία.Φιλοδοξία του παρόντος βιβλίου είναι να συμβάλλει σε αυτό το ζητούμενο, βοηθώντας το κοινό να συνειδητο- ποιήσει τις αναπαραστάσεις και τις αξίες που διαιωνίζονται μέσω της διαφήμισης, καθώς επίσης και τις δομές οι οποίες καθορίζουν τη σημασία αυτών των αναπαραστάσεων και αξιών.