close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ - Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΚΑΙ Η ΑΓΟΡΑ




26,50 € 21,20 €
κερδίστε 5,30 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
009.4996
Βάρος :
0.6 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
24χ17
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
475
Barcode :
9789600318012
ISBN :
9600318018
Ετος κυκλοφορίας :
1997

Περιγραφή

H τηλεόραση αποτελεί το κυρίαρχο και δημοφιλέστερο μέσο ψυχαγωγίας σε όλες σχεδόν τις χώρες του πλανήτη μας. Στην καθημερινή μας ζωή η τηλεόραση είναι σημείο αναφοράς και κριτικής σε μόνιμη βάση: από τον ημερήσιο Tύπο, τα περιοδικά, το ραδιόφωνο ως τις τηλεοπτικές εκπομπές, τα μέσα μαζικής μεταφοράς, τα σπίτια μας· δηλαδή στη δημόσια σφαίρα. Kυρίως όμως η τηλεόραση κατηγορείται ως υπεύθυνη για όλα σχεδόν τα δεινά της κοινωνίας μας. Tο βιβλίο αυτό με εύληπτο τρόπο παρουσιάζει και εξετάζει τις επιδράσεις της τηλεόρασης στη σύγχρονη κοινωνία. Παράλληλα αναλύει ζητήματα που απασχολούν όλο και περισσότερο τους ανθρώπους και τους ερευνητές αναφορικά με το μέσο αυτό. Bασικά θέματα που συζητούνται είναι η συχνότητα προβολής βίαιων απεικονίσεων, η σχέση της τηλεόρασης με τη σύγχρονη πολιτική και τους πολιτικούς, η ενημέρωση που εισπράττουμε από την τηλεόραση διαμέσου είτε των τηλεοπτικών δελτίων ειδήσεων είτε των (ενημερωτικών) «εκπομπών συζητήσεων», η σχέση της τηλεόρασης με τη δικαιοσύνη και τη διαφήμιση. H μελέτη αυτή αποπειράται να σκιαγραφήσει και να καταγράψει τις επιδράσεις στο κοινό και τις μεταβολές που έχει επιφέρει η τηλεόραση σε μερικές σημαντικές όψεις της σύγχρονης ζωής. Θεωρεί ότι η τηλεόραση αποτελεί το νέο πεδίο της κοινής μας αναφοράς, τη νέα μας πλατεία και γειτονιά. Eπισημαίνει ότι είναι λάθος να επικεντρώνουμε τις επικρίσεις μας στο μέσο και να παραβλέπουμε τον τρόπο με τον οποίο του έχουμε επιβάλει να λειτουργεί. Δεν απόρροια του μέσου τόσο η ανεξέλεγκτη εμπορευματοποίηση και οι παρενέργειές της, όσο η νέα δομή και λειτουργία της τηλεόρασης στο σύγχρονο επικοινωνιακό πεδίο.