Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ
κερδίστε 1,70 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
003.3086 |
Βάρος : |
0.48 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
280 |
Barcode : |
9789600120370 |
|
ISBN : |
978-960-01-2037-0 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2019 |
Περιγραφή
Τι έχει να προσφέρει σήμερα η φιλοσοφία στην εκπαίδευση; Η φιλοσοφία της εκπαίδευσης, μέσα από τη διερεύνηση αναφορικά με τις επιστημολογικές δυνατότητες και τα όρια των ιδεωδών του λόγου και της γλώσσας, διεκδικεί γνωστική διακριτότητα και ακαδημαϊκή αξιοπιστία, ελίσσεται εύρωστα πέρα από τις επιστημολογικές και πρακτικές κακοήθειες των μεγάλων «-ισμών» και αναπτύσσει μια δυναμική διαλεκτική ανάμεσα στη θεωρία και την πράξη: ανταποκρίνεται στα αιτήματα της εκπαιδευτικής έρευνας και πολιτικής, στις ανησυχίες και τις ανάγκες των μάχιμων λειτουργών της εκπαίδευσης.Η φιλοσοφία της εκπαίδευσης ανανεώνει τα ενδιαφέροντά της για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης πέρα από την ατυχή εργαλειοποίηση και εμπορευματοποίησή της, τον εκδημοκρατισμό του εκπαιδευτικού θεσμού και της κοινωνίας, την αναβάθμιση της υποκειμενικής εμπειρίας στην εκπαιδευτική πράξη και έρευνα καθώς και την αξιοποίηση του κριτικού στοχασμού προς όφελος τόσο των μαθησιακών και εκπαιδευτικών πρακτικών όσο και της ενδυνάμωσης της ευρύτερης κοινωνίας και κουλτούρας. Στη μετα-αναλυτική περίοδο η φιλοσοφία δεν είναι μια μετα-δραστηριότητα. Προσφέρεται στην εκπαίδευση και ενσωματώνεται ολιστικά στις σύγχρονες διεργασίες μάθησης, διδασκαλίας, έρευνας και πολιτικής.