Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΗΓΕΣΙΑΣ ΤΗΣ ΗΘΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ
κερδίστε 1,59 €
Συνήθως αποστέλλεται σε 2 με 7 εργάσιμες ημέρες
Κωδικός είδους : |
005.6199 |
Βάρος : |
0.32 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
16x23 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
185 |
Barcode : |
9789606491894 |
|
ISBN : |
978-960-649-189-4 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2024 |
Περιγραφή
Το σχολικό περιβάλλον είναι ένα συνεχές εργαστήριο αλληλοεπιδρώμενων σχέσεων που στοχεύουν στην αποτελεσματικότερη λειτουργία της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ο διευθυντής-ηγέτης της σχολικής μονάδας ασκεί ένα πολυσχιδές διοικητικό έργο που περιλαμβάνει τον προγραμμα-τισμό, την οργάνωση, τον έλεγχο, τον συντονισμό, καθώς και την παιδαγωγική καθοδήγηση και ανάπτυξη τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των μαθητών. Ο ηγετικός ρόλος του διευθυντή στο σχολείο καθιστά αναγκαία την ανανέωση και την ανατροφοδότηση του εκπαιδευτικού έργου του, ενέργειες που οδηγούν στις κατάλληλες πράξεις και συμπεριφορές, που επιφέρουν το κοινό καλό της σχολικής κοινότητας. Ο αποτελεσματικός σχολικός διευθυντής-ηγέτης πρέπει να έχει τα χαρακτηριστικά του «φρόνιμου», ο οποίος σύμφωνα με τον Αριστοτέλη, διακρίνεται από την α-
ρετή της φρόνησης. Η αρετή αυτή βοηθά τον διευθυντή-ηγέτη της σχολικής μονάδας να γνωρίζει να θέτει σε προτεραιότητα τον συλλογικό στόχο και σκοπό που είναι το κοινό καλό-η καλοσύνη, εμπνέοντας τόσο τους εκπαιδευτικούς όσο και τους μαθητές. Επίσης, η αρετή της φρόνησης βοη-
θάει τον σχολικό ηγέτη να επινοεί τον τρόπο για την ευπραξία σε διαφορετικές καταστάσεις, όπως στην περίπτωση της διαχείρισης κρίσεων στο σχολείο.