Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Η ΕΝΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΔΥΝΑΣΘΑΙ ΚΑΙ Η ΣΥΝΘΗΚΗ ΣΚΕΠΤΕΣΘΑΙ, ΒΟΥΛΕΣΘΑΙ
κερδίστε 2,50 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
005.5277 |
Βάρος : |
0.92 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
14χ21 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
710 |
Barcode : |
9789606152436 |
|
ISBN : |
978-960-615-243-6 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2019 |
Περιγραφή
Στον μύθο των Λαβδακιδών, ο Οιδίπους σκέπτεται, βούλεται και δύναται κατά τον κατ' αρχήν αυθόρμητο και συνεπακόλουθα ανεξέταστο τρόπο ,που εν γένει διακρίνει την πολλότητα των ανθρώπων. Ακριβώς όπως στις μέρες του η Αθηναίων Πολιτεία συσκέπτεται, επιβουλεύεται και διενεργεί ανεξέταστα και άρα ανεύθυνα. Σε τι οδηγεί αυτό μας είναι πλέον "γνωστό", κατά τον επιπόλαιο τρόπο που μας είναι ήδη "γνωστά" πολλά άλλα πράγματα μάλλον εντελώς ανεπίγνωστα κατά το τι και πως της πραγματικής σημασίας τους. Είναι ακριβώς αυτή η ανεπίγνωστη "γνώση" του νεώτερου ένοικου της ιστορίας που παρενδημεί στην μοντέρνα περί επιστήμης αντίληψη του cogito ergo sum, υπό το κράτος των βεβαιοτήτων της οποίας περιαγόμαστε από την κατισχύουσα τεχνικά δύναμη στην επιτραγικά ουσιώδη αδυναμία, για την οποία μας μιλά ο Nietzsche "της θέλησης για δύναμη και της αιώνιας επιστροφής", στο κατόπιν της σοφίας του αθηναίου τραγωδού. Σύμφωνα με το δικό του επιγνωστικό ήθος, είναι ότι το "δύνασθαι" διακατέχεται από την ιδιότητα της "εντροπίας"· δηλαδή, με άλλα λόγια, ότι η δύναμη περιέρχεται σε αδυναμία σύμφωνα με μια ταγή παντελώς ανεπίγνωστη και ανεξέλεγκτη από τον φορέα και νομέα της άνθρωπο. Όπως ακριβώς η "νόσος" και η "υγεία" συμβαίνει να περιπίπτουν διαρκώς η μία στην άλλη στα όρια ενός και του αυτού οργανισμού, η ίδια παλίνδρομη μεταλλαγή χαρακτηρίζει και ό, τι κατανοείται ως "δύναμις" και "αδυναμία" στα κατά πολύ ευρύτερα κοσμοχρονικά μεγέθη των πολιτισμών. Η περιαγωγή από την μια κατάσταση στην αντίθετή της όχι μόνο δεν αποτελεί, σύμφωνα με τον Nietzsche, κάτι εξαιρετέο, αλλά τουναντίον συνθέτει τον κανόνα της συμπεριφοράς των όντων όλων.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|