close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ




29,90 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
019.6643
Βάρος :
1.027 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
17x24
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
464
Barcode :
9789601630793
ISBN :
978-960-16-3079-3
Ετος κυκλοφορίας :
2010

Περιγραφή

Με αφορμή την έκδοση του βιβλίου "Joseph Beuys - Η επανάσταση είμαστε εμείς" της Ρέας Thonges-Στριγγάρη από τις εκδόσεις "Πατάκη" συζητούν για τον Γιόζεφ Μπόυς (Joseph Beuys) οι: Ρέα Thonges-Στριγγάρη, Χρήστος Ιωακειμίδης, Ζάφος Ξαγοράρης και Πάνος Χαραλάμπους.

"Με τον Γιόζεφ Μπόυς η τέχνη στον 20ο αιώνα διεκδικεί οικουμενική διάσταση. Κανείς άλλος δεν άπλωσε τόσο σύνθετα τη σκέψη του πάνω στη σχέση τέχνης και κοινωνίας όσο αυτός, επηρεάζοντας σημαντικά τη ροή της ευρωπαϊκής αισθητικής και διανόησης.

Στο βιβλίο αυτό, η ιστορικός τέχνης και συνοδοιπόρος του Μπόυς επί σειρά ετών Ρέα Thonges-Στριγγάρη προσεγγίζει το έργο του Μπόυς σε όλες του τις πτυχές, όχι μόνο με στενά καλλιτεχνικούς όρους, αλλά επιχειρώντας να συμπεριλάβει στοιχεία από την πολιτική/φιλοσοφική πλευρά του έργου και της δράσης του. Από τη βασική αρχή του "δεν εκθέτω, αποθέτω" ως τα ντοκουμέντα της κρίσης και από την προσέγγισή του στο θέμα "Οικολογία και σοσιαλισμός" ως και την (άγνωστη ως τώρα) συνάντησή του με τον Μίκη Θεοδωράκη, ο κόσμος του Γιόζεφ Μπόυς, η σκέψη και η δράση του φωτίζονται με μοναδικό τρόπο.

"Κάποτε, γύρω στο 1973, είχα υποσχεθεί στον Γιόζεφ Μπόυς να συγγράψω το πρώτο στην Ελλάδα βιβλίο αφιερωμένο στο έργο και τη ζωή του. Με εξαίρεση ένα εκτενές άρθρο, δημοσιευμένο στο περιοδικό "Ζυγός" (1974), στην τότε Αθήνα της δικτατορίας, χρειάστηκε να περάσουν σχεδόν τρεις δεκαετίες πριν καταστεί δυνατό να τηρηθεί η υπόσχεση αυτή.

Αρχικά, πρόθεσή μας ήταν η έκδοση να περιέχει μεταφράσεις από ιστορικά ντοκουμέντα, άρθρα και δοκίμια μου, δημοσιευμένα σε διάφορες γερμανικές εκδόσεις από τις αρχές του 1970 και έκτοτε. Βαθμιαία όμως συνειδητοποιήσαμε ότι οι σκόρπιες, υπό διαφορετική οπτική γωνία κάθε φορά, ματιές στο έργο του Μπόυς αποζητούσαν απαραίτητα μια καθολική όσο και συνοπτική θεώρηση. Έτσι, η περιπέτεια κατέληξε στην κάπως ιδιότυπη σύνθεση ενός κύριου "κειμένου-κορμού", με τα αρχικά θεματικά κείμενα να αποτελούν ουσιαστική συμπληρωματική του προσθήκη...""