Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΛΙΘΟΥ & ΤΟΥ ΧΑΛΚΟΥ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΩΡΟ - ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
κερδίστε 18,51 €
Συνήθως αποστέλλεται σε 2 με 7 εργάσιμες ημέρες
Κωδικός είδους : |
003.0488 |
Βάρος : |
0.55 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
254 |
Barcode : |
9789606692338 |
|
ISBN : |
978-960-6692-33-8 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2007 |
Περιγραφή
[...] Απομάκρυνση από τη δυσμενή διδακτική παράδοση και εμπλουτισμό της διδασκαλίας του μαθήματος αποτελεί η παρούσα εργασία μας. Μ' αυτήν προτείνουμε μια νέα διδακτική προσέγγιση, που περιορίζει τον παραδοσιακό τρόπο αφήγησης και ευνοεί τις βασικές παιδαγωγικές αρχές της αυτενέργειας και της συμμετοχής των μαθητών, οι οποίες καθιστούν τη διδασκαλία αποτελεσματικότερη.Το παραπάνω θεωρητικό πλαίσιο και οι γενικοί στόχοι της εργασίας υπαγόρευσαν τόσο το περιεχόμενο όσο και τη μορφή των διδακτικών στόχων. Το ιστορικό υλικό καλύπτει την Εποχή του Λίθου και του Χαλκού στον ελληνικό χώρο. Σε κάθε διδακτική ενότητα περιέχονται: στόχοι, διαγράμματα διδασκαλίας, ερωτήσεις ανακεφαλαίωσης, υλικό υποστήριξης, καθώς και φύλλο αξιολόγησης για τον έλεγχο της επίδοσης των μαθητών και της αποτελεσματικότητας της διδασκαλίας. Επίσης, στα κεφάλαια που αναφέρονται στην Τέχνη, προτείνεται η χρήση διαφανειών και δίνεται ο σχολιασμός των αντίστοιχων εικόνων. [...]
(από τον πρόλογο του βιβλίου)