Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΣΚΗΣΕΙΣ - ΤΕΥΧΟΣ 1
16,50
€
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
019.7914 |
Βάρος : |
0.148 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
21χ29 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
70 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2009 |
Περιγραφή
Μαρία Γεωργελή - Η Θεωρία της Μουσικής για Παιδιά με ασκήσεις, σταυρόλεξα, σκίτσα και σπαζοκεφαλιές.Πρώτο τεύχος
Περιεχόμενα
Το βιβλίο αυτό περιλαμβάνει δύο τεύχη. Το πρώτο καλύπτει τη θεωρία από το πεντάγραμμο μέχρι τις φανταστικές κλίμακες, με αντίστοιχες ασκήσεις εμπέδωσης. Συγκεκριμένα, εξοικειώνει το σπουδαστή της μουσικής με το πεντάγραμμο, τα κλειδιά, τις νότες, τις αξίες, τις παύσεις, τους τόνους, τα ημιτόνια, τα τριημιτόνια, τις εναρμόνιες νότες, τις μείζονες, τις εναρμόνιες και τις φανταστικές κλίμακες. Στο δεύτερο τεύχος αφού παρουσιάζεται η θεωρία που αφορά τα διαστήματα, τις ελάσσονες κλίμακες και τις συγχορδίες, ακολουθούν αντίστοιχες ασκήσεις εμπέδωσής τους.
Η έκδοση του απευθύνεται σε σπουδαστές μουσικής όλων των ηλικιών και στοχεύει στη διδασκαλία της θεωρίας με τρόπο εύληπτο και κατανοητό, αλλά και στην εμπέδωση μουσικών εννοιών μέσω ασκήσεων-παιχνιδιών. Η προσέγγιση του υλικού, όπως παρουσιάζεται στο βιβλίο, ήταν αποτέλεσμα προβληματισμού μετά από διδακτική εμπειρία έξι ετών με μαθητές κυρίως του δημοτικού αλλά και του γυμνασίου, όπου χρησιμοποιήθηκε ως εποπτικό υλικό και απ΄όπου προέκυψε η διαπίστωση της παιδαγωγικής αποτελεσματικότητας τέτοιων ασκήσεων, καθώς μετατρέπουν τη διδασκαλία εμπέδωσης σε παιχνίδι.