Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
κερδίστε 2,01 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
006.5098 |
Συγγραφέας : |
||
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
25χ18 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
252 |
|
ISBN : |
978-960-7262-87-5 |
Ετος κυκλοφορίας : |
1994 |
Περιγραφή
Στη σχολική πράξη, το θεατρικό παιχνίδι, η δραματοποίηση: Ως μέθοδος προσέγγισης των αφηγηματικών κειμένωνΤο παιδί φορτίζει με σημασίες τα αντικείμενα και τις κινήσεις του στο παιχνίδι, όπως το κάνει αυθόρμητα και στην καθημερινή ζωή. Η πράξη αυτή βασίζεται στην εγγενή ανάγκη επικοινωνίας με έναν υπερβατικό κόσμο, στην εγγενή τάση συμφιλίωσης με το άγνωστο. Ένα παιδί που παίζει είναι ένας μικρός κοσμοκράτωρ: ανασυνθέτει, ερμηνεύει τον κόσμο μέσα από τα σύμβολα που το ίδιο επινοεί. Η πραγματικότητα γίνεται "είδωλο" που τη μιμείται χωρίς να την αντιγράφει. Η μίμηση, σχεδόν αρχετυπική εμπειρία, προσθέτει τη μαγεία στην πραγματικότητα, την απογειώνει. Το παιδί που μιμείται ένα πολυβόλο καταργεί τον πόλεμο. Τα παιδιά που κάνουν σπίτι τη χαρτόκουτα εξευγενίζουν τον κόσμο. Την ανάγκη αυτού του εξευγενισμού κηρύσσει το Θεατρικό Παιχνίδι και η Δραματοποίηση των αφηγηματικών μαθημάτων στο πρόγραμμα του Σχολείου, ενός εξευγενισμού αισθητικού και κοινωνικού, αφού, όπως θα δούμε, το παιχνίδι προωθεί την ένταξη του παιδιού ως ατόμου στην ομάδα, την κοινωνικοποίησή του.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|