Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
κερδίστε 3,00 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
006.7445 |
Βάρος : |
0.674 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
21χ14 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
558 |
Barcode : |
9789609405577 |
|
ISBN : |
978-960-9405-57-7 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2010 |
Περιγραφή
Στην παρούσα έκδοση ο Στράτος Γεωργούλας ασχολείται κριτικά με τις κοινωνικές πρακτικές που στη γλώσσα μας καθιερώθηκε να ονομάζονται "ελεύθερος χρόνος". Βασιζόμενος στους κύριους εκπροσώπους της κλασικής κοινωνιολογικής σκέψης αλλά και σε σημαντικούς νεότερους θεωρητικούς, βοηθά τον αναγνώστη να κατανοήσει γιατί και πώς οι κοινωνίες, ιδίως όσες δικαίως ονομάστηκαν "βιομηχανικές", πέρασαν μετασχηματιζόμενες από την προσέγγιση του φαινομένου "σχόλη", αντιμετωπίζοντάς την πλέον ως "ελεύθερο χρόνο".Βασιζόμενος σε ευρήματα εμπειρικών ερευνών που ο ίδιος διηύθυνε κατά την τελευταία δεκαετία, ο συγγραφέας συμπληρώνει την προσέγγισή του ερχόμενος στο μέρος των ατόμων, των κοινωνικών υποκειμένων, και των επίκαιρων αναπαραστάσεων οι οποίες επικρατούν σε αυτά τα άτομα αναφορικά με τη διάθεση του ελεύθερου χρόνου που έχουν πρωτίστως οι νέοι στη χώρα μας. Μέσα από τις έρευνές του διαπιστώνει την αντίφαση που υπάρχει από τους επικαθορισμούς και τις αποκρυσταλλώσεις των κοινωνικών δομήσεων, λειτουργιών και δυσμορφιών πάνω στα κοινωνικά υποκείμενα, από τη μία, και των αντιλήψεων αυτών των υποκειμένων σχετικά με τις ευρείες -όπως πιστεύουν- δυνατότητες επιλογών τις οποίες έχουν για διάθεση του χρόνου τους που δεν είναι δεσμευμένος, ιδίως εργασιακά δεσμευμένος, από την άλλη. Επιχειρεί έτσι μια ολιστική προσέγγιση του φαινομένου που όμοιά της δεν νομίζουμε να έχει διενεργηθεί ποτέ στην ελληνική κοινωνιολογική γραμματεία.