close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

Η ΠΕΜΠΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ (ΝΕΦΕΛΗ)




19,50 € 17,55 €
κερδίστε 1,95 €
Εξαντλημένο





Κωδικός είδους :
006.5239
Βάρος :
0.413 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
21χ14
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
264
Barcode :
9789602117798
ISBN :
960-211-779-6
Ετος κυκλοφορίας :
2005

Περιγραφή

Είναι κοινός τόπος ότι η διαφήμιση έχει κατακλύσει τις ζωές μας. Όπου κι αν στρέψει κανείς το βλέμμα του πέφτει πάνω σε διαφημίσεις κι εμπορικά μηνύματα. Και ταυτόχρονα, ενώ όλοι οι πολίτες υπόκεινται στη δημόσια κριτική, οι διαφημιστές και τα έργα τους βρίσκονται διαρκώς στο απυρόβλητο. Καμία αντίσταση, καμία αντίρρηση δεν διατυπώνεται, τη στιγμή που η δυσαρέσκεια και δυσθυμία των πολιτών είναι κοινό μυστικό. Ένας νόμος σιωπής συγκαλύπτει τα προβλήματα που γεννά η διαφήμιση, με συνένοχους τους διαφημιζόμενους, τους διαφημιστές, τις κυβερνήσεις
και τα ΜΜΕ. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να σταματήσει. Η διαφήμιση, μια σύγχρονη εξουσία, πρέπει να ελεγχθεί απ’ τους πολίτες, όπως ελέγχονται οι πάντες. Όσο την αφήνουμε ανεξέλεγκτη τόσο πιο εξουσιαστική και αδιάφορη προς την κοινωνία θα γίνεται. Ο Μανώλης Ανδριωτάκης ορμώμενος απ’ την προσωπική του έρευνα, τη δράση των Γάλλων αντιδιαφημιστών, αλλά και τη βιβλιογραφία, γράφει ένα βιβλίο αποκαλυπτικό: την πρώτη αναλυτική κριτική της διαφήμισης στην Ελλάδα. Στο πρώτο μέρος του βιβλίου αναλύεται διεξοδικά το περιεχόμενο της διαφήμισης. Γιατί τα παιδιά και οι νέοι είναι οι πλέον ελκυστικοί της στόχοι; Με ποιους τρόπους απευθύνεται στη γυναίκα, ποια είναι τα στερεότυπα που χρησιμοποιεί προκειμένου να την ωθήσει στην κατανάλωση; Τι υποστηρίζουν οι διαφημιστές; Γιατί το επάγγελμά τους βρίθει όρων που υποδηλώνουν ότι βρισκό
μαστε σε κατάσταση πολέμου; Τι σημαίνουν οι «διαφημιστικές εκστρατείες», τα «τάργκετ γκρουπ» και τα «διαφημιστικά όπλα»; Υπάρχει κάποιος που αμύνεται απέναντι σε όλα αυτά; Σήμερα, καταναλώνουμε για να ζήσουμε ή ζούμε για να καταναλώνουμε; Ποιος είναι ο ρόλος της διαφήμισης στην κατασκευή υποκατάστατων και ψευδαισθήσεων; Γιατί ολοένα και περισσότερες διαφημίσεις είναι ηθικά απαράδεκτες; Στο δεύτερο μέρος, αποκαλύπτονται οι μηχανισμοί που ανάγουν τη διαφήμιση σε πέμπτη εξουσία. Πώς κατορθώνει να υπαγορεύει την πολιτική των ΜΜΕ; Ο Τύπος είναι όμηρος των οικονομικών κολοσσών; Γιατί η εξάρτηση από τη διαφήμιση αποτελ