Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
κερδίστε 1,46 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
002.6534 |
Βάρος : |
0.5 kg |
|
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
25χ17 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
218 |
|
Barcode : |
9789607800145 |
ISBN : |
960-7800-14-1 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
2005 |
Περιγραφή
Η πολιτική επικοινωνία στο σημερινό περιβάλλον - Οι έρευνες κοινής γνώμης - Πολιτικός λόγος και επικοινωνία - Η επικοινωνία με τα ΜΜΕ - Η στρατηγική στην πράξη - Ο υποψήφιοςΠολιτική και επικοινωνία είναι έννοιες αδιαίρετες. Κάθε πολιτική εμπεριέχει άρρηκτα την επικοινωνία της.
Στην επικοινωνία υπάρχουν δύο κατηγορίες μηνυμάτων. Τα λεγόμενα μηνύματα, που γράφονται, λέγονται και ακούγονται, και που περιλαμβάνουν επίσης τις εικόνες που βλέπουμε στην τηλεόραση ή στις αφίσες. Δίπλα τους υπάρχει και μια δεύτερη κατηγορία μηνυμάτων, τα μη λεγόμενα. Που είναι το άρωμα που βγαίνει, η πνοή που εκπέμπεται μέσα από τα λεγόμενα μηνύματα.
Το πρώτο στοιχείο μιας στρατηγικής είναι η παρατήρηση της κατάστασης. Όμως οι πρωταγωνιστές και τα δρώντα πρόσωπα αποφεύγουν να παρατηρήσουν, πρωτίστως αποφεύγουν να παρατηρήσουν τον εαυτό τους.
Για να επιτευχθεί ο στόχος απαιτείται υπομονή. Στη δημόσια αναμέτρηση ο μακρύς δρόμος είναι στην πραγματικότητα ο πιο σύντομος δρόμος.
Η στρατηγική είναι το όπλο του αδυνάτου.