Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Η ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ (l.p.)
2,99
€
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
048.6200 |
Βάρος : |
0.579 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
21χ14 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
360 |
Barcode : |
9789604104529 |
|
ISBN : |
978-960-410-452-9 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2006 |
Περιγραφή
Η συναρπαστική ιστορία των εικόνων, που βρίσκονται σήμερα σκορπισμένες απ' άκρη σ' άκρη του Ορθόδοξου κόσμου.Ξεκινώντας από το Λούβρο, η βυζαντινολόγος Τάνια Βελμάνς καταγράφει όλες τις εικόνες που βρίσκονται σπαρμένες στις χώρες από τη Μεσόγειο ώς τη Ρωσία, ιχνογραφώντας συγχρόνως και τις κρίσιμες καμπές της ιστορίας τους, από τη γέννησή τους ως την περίοδο της Εικονομαχίας και από την Εικονομαχία ως τη στιγμή που οι εικόνες βρήκαν τη θέση τους στα μεγάλα μουσεία της σύγχρονης εποχής.
Λατρευτικά αντικείμενα ή αριστουργήματα μιας μεγάλης τέχνης με εντελώς ιδιαίτερο ύφος; Με όποιον τρόπο κι αν πλησιάσεις τις εικόνες, είτε πιστεύεις πως είναι θαυματουργές είτε απλώς θαυμάζεις την καλλιτεχνική μεγαλοφυΐα των δημιουργών τους, δεν παύουν να συγκινούν και να παραξενεύουν. Να εντυπωσιάζουν κυρίως με τον μοναδικό τους τρόπο να ισορροπούν ανάμεσα στην απόλυτη τυποποίηση της θρησκευτικής εικονογραφίας και την εντελώς προσωπική ευαισθησία που κρύβει καθεμιά από τις μορφές τους.