close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ - ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΟΛΟΒΙΟΦ ΣΤΗΝ ΠΕΡΕΣΤΡΟΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ




23,00 € 20,70 €
κερδίστε 2,30 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
005.5673
Βάρος :
0.589 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
17x24
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
353
Barcode :
9789606490866
ISBN :
978-960-649-086-6
Ετος κυκλοφορίας :
2021

Περιγραφή

«Η Ελλάδα και η Ρωσία δεν μοιράζονται μόνο την ίδια Ορθόδοξη Χριστιανική
παράδοση. Οι φιλοσοφικές παραδόσεις και των δύο χωρών μοιράζονται επίσης
κοινές καταβολές που ανάγονται στην Ελληνική Αρχαιότητα, και ιδιαίτερα στον
Νεοπλατωνισμό. Την ίδια στιγμή, η πολιτική ιστορία των δύο χωρών διαφέρει σε
σημαντικό βαθμό. Η Ελλάδα αποτέλεσε κομμάτι, κατά την Μεταβυζαντινή
περίοδο, της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, ανακτώντας, ύστερα από σκληρό
αγώνα, την εθνική ανεξαρτησία της κατά τη διάρκεια του 19ου αιώνα, ενώ στα
τέλη του 20ού αιώνα εισήλθε στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Αντίθετα, η Ρωσία διεκδίκη-
σε την κληρονομιά της Κωνσταντινούπολης και έγινε μια μείζονα δύναμη στην
Ευρώπη. Και οι δυο, η Ελλάδα και η Ρωσία, είναι αναμφισβήτητα ευρωπαϊκές
χώρες που υπέστησαν τον αντίκτυπο του Διαφωτισμού, του Ρομαντισμού, και του
Μαρξισμού»
«Τα κεφάλαια σε αυτό το βιβλίο μπορούν, στην πραγματικότητα, να διαβαστούν με
οποιαδήποτε σειρά, ανάλογα με την αρχική εξοικείωση που έχουν οι αναγνώστες
με τη ρωσική θρησκευτική φιλοσοφία, το Μαρξισμό, το Γερμανικό Ιδεαλισμό, ή τον
Ορθόδοξο Χριστιανισμό. Οι ιστορικοί της φιλοσοφίας και οι θεωρητικά ενδιαφε-
ρόμενοι αναγνώστες θα μπορούσαν να ξεκινήσουν με τα κεφάλαια της ιστορίας
της φιλοσοφίας και του φιλοσοφικού πολιτισμού, ενώ όσοι είναι εξοικειωμένοι με
την πρόσφατη ρωσική ιστορία μπορεί να θέλουν να ξεκινήσουν με τις συζητήσεις
της κοινωνίας των πολιτών και της ιδεολογίας. Ενώ αρκετά κεφάλαια αφορούν
πολιτικοφιλοσοφικά θέματα, η πολιτική φιλοσοφία δεν αποτελεί το κύριο θέμα
του βιβλίου. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, οι Έλληνες αναγνώστες είναι πιθανό να
συναντήσουν τόσο πιο οικεία όσο και πιο ανοίκεια στοιχεία. Από αυτή την άποψη,
μπορεί κάλλιστα να βιώσουν μια παρόμοια αίσθηση γοητείας και κατάπληξης που
ο συγγραφέας αυτού του βιβλίου έχει βιώσει συχνά, παρά τις προφανείς διαφορές
μεταξύ μιας Ελληνικής και μιας Βορειοδυτικής Ευρωπαϊκής οπτικής.»