close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΜΥΣΣΗΣ - ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ




20,00 € 18,00 €
κερδίστε 2,00 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
005.5868
Βάρος :
0.652 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
17x24
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
290
Barcode :
9789606124198
ISBN :
978-960-612-419-8
Ετος κυκλοφορίας :
2022

Περιγραφή

Κύριο γνώρισμα της προσωπικότητας του Γρηγορίου Νύσσης, είναι η φιλοσοφική και επιστημονική του κατάρτιση, που φαίνεται από τη χρησιμοποίηση με άνεση ιατρικών, κοσμολογικών και ψυχολογικών γνώσεων της εποχής του, γεγονός που τον καθιστά, για όσους αναζητούν την αληθινή παιδεία και την ουσιαστική διαμόρφωση του ήθους των παιδαγωγούμενων, παράδειγμα αληθινού Παιδαγωγού και Δασκάλου. Η φιλοσοφική διανόηση του Γρηγορίου Νύσσης, αποτελεί, στο σύνολό της, σημείο αναφοράς και ανεξάντλητη πηγή γνώσεων για κάθε συνειδητοποιημένο παιδαγωγό και Εκπαιδευτικό.. Η φιλοσοφία του ταυτίζεται με την παιδεία. Η φιλοσοφική και παιδαγωγική διανόηση του Γρηγορίου Νύσσης στο «Περί κατασκευής Ανθρώπου» έργο του συναντά τις απόψεις και τις θέσεις της σύγχρονης παιδαγωγικής, όπου κέντρο αποτελεί ο 'Ανθρωπος. Όταν λοιπόν φιλοσοφεί για τον άνθρωπο, τον κόσμο και την παιδεία, δεν αερολογεί ούτε πολυλογεί ανούσια, αλλά πλησιάζει την πραγματικότητα, όπως έχει ερμηνευτεί από την επιστήμη της εποχής του, δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στην προσωπική ελευθερία του παιδαγωγουμένου, στον σεβασμό της διαφορετικότητας και στην ελεύθερη διακίνηση των ιδεών. Βασικό δομικό στοιχείο της περί παιδείας διανόησης του Γρηγορίου Νύσσης, αποτελεί η αντίληψη περί δημιουργίας προτύπων. Είναι διάχυτες οι πλατωνικές ιδέες περί παιδείας, οι οποίες αποτελούν τις γενικότερες περί παιδείας αντιλήψεις του. Η φιλοσοφική διανόηση του Γρηγορίου Νύσσης, όπως αυτή αποτυπώνεται στο «Περί Κατασκευής Ανθρώπου» έργο του, τολμούμε να πούμε ότι ταυτίζεται με την περί παιδείας του ανθρώπου φιλοσοφία.