close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ




15,90 € 14,31 €
κερδίστε 1,59 €
Εξαντλημένο





Κωδικός είδους :
003.2600
Βάρος :
0.275 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
24χ17
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
119
Barcode :
9789604562978
ISBN :
978-960-456-297-8
Ετος κυκλοφορίας :
2011

Περιγραφή

H ψηφιακή αφήγηση είναι μια σχετικά νέα μορφή τέχνης, η οποία χρησιμοποιεί τη μουσική, την εικόνα, το βίντεο και την αφήγηση για τη δημιουργία ιστοριών, οι οποίες μοιράζονται μέσω διαδικτύου. Η εκπαιδευτική της σημασία είναι μεγάλη και παρέχει οφέλη στην εκπαιδευτική διαδικασία. Παρ' όλα αυτά είναι κάτι νέο για τα ελληνικά εκπαιδευτικά δεδομένα. Η δημιουργία ψηφιακών αφηγήσεων στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού συστήματος είναι δυνατή σε όλες τις βαθμίδες, από το Νηπιαγωγείο μέχρι το Πανεπιστήμιο. Οι εκπαιδευτικοί όλων των επιπέδων μπορούν να τη χρησιμοποιήσουν με πολλούς τρόπους, αρκεί να προξενήσουν το ενδιαφέρον των μαθητών, την προσοχή τους, να τους δημιουργήσουν κίνητρα, να δώσουν έμφαση στο δημιουργικό ταλέντο των παιδιών, καθώς αρχίζουν να ερευνούν και να αφηγούνται τις δικές τους ιστορίες. Οι μαθητές αναπτύσσουν επικοινωνιακές δεξιότητες, μαθαίνουν να εκφράζουν τις απόψεις τους, να δομούν τις αφηγήσεις και να γράφουν για ένα ακροατήριο, αυξάνοντας παράλληλα γνώσεις και δεξιότητες στη χρήση των υπολογιστών, συνδυάζοντας ποικίλα πολυμέσα.

Το βιβλίο αποτελείται από δύο μέρη:
Στο πρώτο μέρος γίνεται μια επισκόπηση της αναγκαιότητας της ψηφιακής αφήγησης στην εκπαίδευση και των τεχνολογικών μέσων και τεχνικών που απαιτούνται για τη δημιουργία της. Οι εκπαιδευτικοί είναι απαραίτητο να κατανοήσουν τη δύναμή της και να την αξιοποιήσουν στην εκπαιδευτική διαδικασία. Είναι σημαντικό κατά τη δημιουργία ψηφιακών αφηγήσεων να υπάρχει καλή προφορική αφήγηση, η οποία έχει αντέξει χιλιετίες, είναι διαχρονική και με λίγα τεχνολογικά μέσα μπορεί να μετατραπεί σε ψηφιακή. Για να υπάρξει όμως ιστορία θα πρέπει οι μαθητές να τη γράψουν και η γραφή είναι πρωταρχικό εργαλείο στη δημιουργία της. Αμέσως μετά πρέπει να σκεφτούν ποια ψηφιακά μέσα θα χρησιμοποιήσουν για να την υποστηρίξουν και σταδιακά θα οδηγηθούν στον ψηφιακό γραμματισμό.

Το δεύτερο μέρος επικεντρώνεται στην πρακτική εφαρμογή τής δημιουργίας ψηφιακών αφηγηματικών ιστοριών στο σχολείο. Περιγράφονται και προτείνοντα

Σύμφωνα με τη φιλοσοφία του νέου ψηφιακού σχολείου.